Nákupní košík Položek: 0
Cena: 0 Kč
0 Kč
info@dona-shop.cz
+420 773 260 471
Po - Pá 8.00 - 16.00h
+420 773 260 471 info@dona-shop.cz
Po - Pá 8.00 - 16.00h
+420 773 260 471
Po - Pá 8.00 - 16.00h

Jsme i na Aukru

FAQ! Potřebujete poradit?

DOTAZY NA VÝROBKY

OBJEDNÁVKA

PLATBA

DOPRAVA

VRÁCENÍ A REKLAMACE

Kde zjistím, jakou má výrobek váhu?

Informace ohledně váhy konkrétního výrobku se zobrazí po kliknutí na odkaz „Informace o dopravě“, který naleznete na kartě výrobku pod úvodním popisem zboží.

Je možné si objednat výrobek v jiných rozměrech, než standardně nabízíte?

Ne. Rozměry u jednotlivých výrobků jsou pevně dané. Tyto dispozice nám výrobce neumožňuje měnit. Nicméně věříme, že si z našeho širokého sortimentu i přesto vyberete.

Mohu požádat o zaslání vzorníku látek (popř. dřevěných dekorů)?

Kompletní vzorník obsahující více než dvě stovky variací materiálů a barev lze vidět na naší provozovně v Šenově u Nového Jičína, kde máme vzorkovnu. Jestliže však nemáte možnost naši vzorkovnu navštívit, vzorky Vám rádi pošleme poštou zdarma. Počet vzorků látek je omezen množstvím, a to počtem 10 kusů na osobu, u dřevěných dekorů pouze 3 kusy. Pro získání vzorků nás kontaktujte emailem či telefonicky.

Lze kombinovat jednotlivé materiály mezi sebou?

U sedacích souprav a postelí, které jsou očalouněny kombinací dvou různých potahových látek, lze tyto látky libovolně kombinovat. Vy si tak můžete připravit výrobek dle Vašeho vkusu. Pro vyrobení Vámi požadované kombinace stačí uvést jména požadovaných látek do poznámky v objednávce. Na tyto změny, které nejsou součástí standardní nabídky, se však může vztahovat navýšení ceny. Pokud si nejste s výběrem potahového materiálu jistí, obraťte se na naši zákaznickou linku, která Vám s výběrem ráda poradí.

Jaká je nosnost výrobků?

U námi prodávaných židlí a sedacích botníků výrobce udává nosnost do 120 kg. U sedacích souprav, křesel a postelí je to pak 130 kg na jedno sedací místo, popřípadě jedno lůžko.

Jsou ceny uvedené za výrobky včetně DPH?

Ano. Veškeré ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH. Naše firma je plátcem DPH, jak v České republice, tak i na Slovensku.

Odpovídají fotografie, uvedené na Vašich stránkách, skutečnosti?

Vzhledem k velkému množství barevných variant námi prodávaného zboží používáme u jednotlivých nabídek vizualizace. Tyto vizualizace tvoří profesionálové tak, aby korespondovaly se skutečnou podobou zboží.

U zboží nejsou uvedeny mnou požadované rozměry. Lze údaje získat jinou cestou?

Jestliže jste nenalezli Vámi požadované informace, můžete se obrátit na naši zákaznickou linku, která pro Vás dané informace zajistí u výrobce a v nejbližší možné době zašle odpověď.

Jak se dozvím o novinkách a slevových akcích?

Pro informaci o novinkách v našem e-shopu a o mimořádných slevových akcích Vám doporučujeme přihlásit se k odběru newsletteru, můžete tak učinit přímo na našich webových stránkách v jejich dolní části. Další informace naleznete na našem facebooku a instagramu.

Lze u Vás zakoupit dárkovou poukázku? V jaké hodnotě?

Dárkové poukázky máme k dispozici pod kódem DD-10-01837 a to v hodnotě 500 Kč / 1000 Kč / 2000 Kč / 5000 Kč.

Je možné si zboží před objednáním osobně prohlédnout?

Dona-shop je převážně internetový obchod. Chápeme však, že velké množství našich zákazníků si přeje prodávané zboží nejprve prohlédnout. Z těchto důvodů je součástí naší provozovny v Šenově u Nového Jičína také vzorkovna, kde naleznete velkou část námi prodávaného zboží. Vzhledem k množství nabízeného zboží, není v naší moci zařadit na vzorkovnu vše, nicméně pevně věříme, že se budete moci přesvědčit o kvalitě zpracování našich výrobků.

Chci vědět více informací, kam se můžu obrátit?

Pokud jste na našich stránkách nenalezli veškeré požadované informace, vždy se můžete obrátit na naše oddělení zákaznické podpory, které je Vám k dispozici v pracovní dny od 8 do 16 hodin. Kontaktovat nás můžete na telefonním čísle 773 260 471, případně elektronicky na adrese: info@dona-shop.cz.

Nevím si rady s objednávkou, jaký je správný postup ?

1. Nejprve si z naší nabídky vyberte Vámi požadované zboží. U většiny sortimentu naleznete možnost ,,Zvolit variantu‘‘, díky které si vyberete dekor, barvu a materiál odpovídající Vašim představám. 2. Máte-li vybráno, stiskněte tlačítko „Potvrdit zvolené varianty“. Následně je třeba daný výrobek vložit do košíku, k čemuž slouží tlačítko ,,Vložit do košíku‘‘. 3. Nyní máte zboží v košíku a můžete pokračovat v nákupu stejným způsobem, jako je uveden výše. 4. Jestliže jste výběr dokončili a chcete přejít k samotnému objednání zboží, klikněte na ikonu červeného nákupního košíku v pravém horním rohu. Zde uvidíte seznam položek, které jste si vybral/a. 5. Pro změnu v seznamu slouží kolonka s počtem kusů (při změně množství) či křížek na konci řádku daného výrobku (pro výmaz položky). Na konci seznamu je možné uplatnit slevový kód. 6. Je-li vše v pořádku, stiskněte tlačítko ,,Pokračovat‘‘. Následně vyberte zemi pro doručení, způsob dopravy a způsob platby. 7. Vaši volbu potvrďte tlačítkem „Pokračovat“ a postupte k vyplnění dodacích (fakturačních) údajů. 8. Proveďte kontrolu a klikněte na tlačítko „Dokončit objednávku“. 9. Během několika minut Vám dorazí potvrzovací e-mail o potvrzení Vaší objednávky.

Je možné již odeslanou objednávku upravit?

Provést změnu objednaného zboží můžete prakticky kdykoliv. Berte však prosím na vědomí, že se dodací lhůta bude nově odvíjet od této učiněné změny Vaší objednávky. Pro změnu objednaného zboží prosím kontaktuje naši zákaznickou podporu elektronicky na adrese info@dona-shop.cz případně telefonicky na čísle: 773 260 471.

Jak změnit údaje v objednávce (způsob platby, doručovací/fakturační adresa)?

Veškeré údaje, které do objednávky uvedete, je možné upravit. Tuto změnu nahlaste telefonicky na číslo 773 260 471 nebo e-mailem na adresu info@dona-shop.cz. Na základě Vašeho požadavku dojde obratem k požadované změně. Změny lze provádět i přes zákaznický účet.

Chci stornovat objednávku - jak mám postupovat?

Jestliže si přejete Vaši objednávku zrušit, kontaktujte nás telefonicky na čísle 773 260 471 nebo e-mailem na adresu info@dona-shop.cz. V případě, že objednávka byla již zcela nebo částečně uhrazena, vrátíme Vám tuto částku na bankovní účet v nejkratší možné lhůtě, maximálně však do 14 dnů.

Zaslal/a jsem více objednávek, je možné je sloučit?

Objednávky lze sloučit. Doba dodání se však poté odvíjí od poslední naskladněné položky, a odeslání objednávky tedy probíhá až po naskladnění veškerého objednaného zboží. V rámci sloučení objednávek se započítává pouze jedno poštovné.

Objednávka se mi stále nedaří dokončit, mohl/a bych si zboží objednat přes telefon či e-mail?

Ano. Naši pracovníci mohou připravit objednávku dle Vašich požadavků za Vás. Jakmile je objednávka hotová, vyrozumíme Vás e-mailem, kde naleznete veškeré informace spolu s podklady pro platbu. Tyto služby jsou limitovány pracovní dobou zákaznického centra, které je od pondělí do pátku od 8:00 hodin do 16:00 hodin na čísle +420 773 260 471 nebo e-mailem na adresu info@dona-shop.cz.

Proč mám platit zálohu, když jsem zvolil/a způsob platby na dobírku?

U námi nabízených výrobků se snažíme o co nejširší výběr modelů, materiálů a modifikací, Držet takto obsáhlý sortiment skladem, bohužel není v našich možnostech. Necháváme proto objednané zboží u výrobce zhotovovat na zakázku - dle přání zákazníka. Zaplacením zálohy nám potvrzujete, že o Vámi objednané zboží máte opravdový zájem.

Kdy mi přijde žádost o úhradu zálohy?

Žádost o úhradu zálohy společně s platebními pokyny obdržíte do 24 hodin od uskutečnění Vaší objednávky.

Jaké jsou způsoby platby?

Platbu je možné provést třemi způsoby: 1) Bankovním převodem celou částku předem – v potvrzení objednávky budou uvedeny platební pokyny, jakmile platbu přijmeme, obdržíte e-mail s potvrzením o přijetí platby. 2) Hotově – u tohoto způsobu platby zaplatíte pouze 30 % předem jako zálohu a zbytek až při jeho doručení. 3) Platební kartou online přes platební bránu ComGate – nejrychlejší způsob platby, finanční prostředky jsou převedeny ihned

Jaké jsou způsoby dopravy?

Zboží dopravujeme prostřednictvím České pošty, Slovenské pošty, kurýra či vlastní dopravy. Bližší informace jsou uvedeny na našich stránkách v části Doprava. Konkrétní nabízený typ dopravy získáte u každého produktu.

Zboží dorazilo bez návodu na sestavení. Jak jej mohu získat?

Návod na sestavení bývá standardně součástí zásilky. Pokud jej výrobce opomenul přibalit, prosím kontaktujte nás na čísle: +420 773 260 471 nebo e-mailem na adrese: info@dona-shop.cz a my Vám návod rádi zašleme v elektronické podobě. Tento návod také zasíláme formou e-mailu ke každé objednávce.

Dáte mi dopředu vědět ohledně termínu doručení?

Při dovozu zboží smluvním přepravním partnerem naši dispečeři plánují rozvozové trasy vždy 2 - 3 dny před samotným doručením zboží. Ihned po naplánování rozvozu Vás budeme kontaktovat pro potvrzení, zda Vám tento termín vyhovuje. V případě doručování České a Slovenské pošty Vám zašleme email, jakmile zboží předáme přepravci. Ohledně konkrétního termínu Vás bude dopravce kontaktovat formou sms zprávy.

Poskytujete výnos zboží a jeho montáž?

Výnos a montáž zboží nezajišťujeme. Pokud však máte zájem, náš řidič je ochotný pomoci s výnosem zásilky za poplatek, který činí 100 Kč/patro. Je však třeba zdůraznit, že řidič jezdí sám a jedná se pouze o výpomoc. Je vždy nutné, aby u převzetí zboží byla přítomna druhá osoba, která řidiči pomůže zboží z auta vyložit.

V mé objednávce došlo k chybě. Jak mám postupovat?

V případě dodání chybného nebo poškozeného zboží, prosím, kontaktuje naše reklamační oddělení na adrese: reklamace@dona-shop.cz nebo na telefonním čísle: 797 723 470. Naše reklamační oddělení se bude této záležitosti věnovat a snažit se ji vyřešit k Vaší spokojenosti.