Nákupní košík Položek: 0
Cena: 0 Kč
0 Kč
info@dona-shop.cz
+420 773 260 471
Po - Pá 8.00 - 16.00h
+420 773 260 471 info@dona-shop.cz
Po - Pá 8.00 - 16.00h
+420 773 260 471
Po - Pá 8.00 - 16.00h

Informace pro zákazníky:

Dodáváme nábytek bez omezení. ׀ Vážení zákazníci, provoz e-shopu Dona-shop.cz funguje za stávající situace bez výraznějších změn. Přijali jsme maximální bezpečnostní opatření, kterými chráníme naše zaměstnance i Vás. Děkujeme za Vaši přízeň.

Jsme i na Aukru

FAQ! Potřebujete poradit?

DOTAZY NA VÝROBKY

OBJEDNÁVKA

PLATBA

DOPRAVA

VRÁCENÍ A REKLAMACE

VZORKOVNA

Kde zjistím, jakou má výrobek váhu?

Informace ohledně váhy konkrétního výrobku se zobrazí po kliknutí na odkaz „Informace o dopravě“, který naleznete na kartě výrobku pod úvodním popisem zboží.

Je možné si objednat výrobek v jiných rozměrech, než standardně nabízíte?

Ne. Rozměry u jednotlivých výrobků jsou pevně dané. Tyto dispozice nám výrobce neumožňuje měnit. Nicméně věříme, že si z našeho širokého sortimentu i přesto vyberete.

Mohu požádat o zaslání vzorníku látek (popř. dřevěných dekorů)?

Kompletní vzorník obsahující více než dvě stovky variací materiálů a barev lze vidět na naší provozovně v Šenově u Nového Jičína, kde máme vzorkovnu. Jestliže však nemáte možnost naši vzorkovnu navštívit, vzorky Vám rádi pošleme poštou zdarma. Počet vzorků látek je omezen množstvím, a to počtem 10 kusů na osobu, u dřevěných dekorů pouze 3 kusy. Pro získání vzorků nás kontaktujte emailem, telefonicky, nebo přes kontaktní formulář.

Lze kombinovat jednotlivé materiály mezi sebou?

U sedacích souprav a postelí, které jsou očalouněny kombinací dvou různých potahových látek, lze tyto látky libovolně kombinovat. Vy si tak můžete připravit výrobek dle Vašeho vkusu. Pro vyrobení Vámi požadované kombinace stačí uvést jména požadovaných látek do poznámky v objednávce. Na tyto změny, které nejsou součástí standardní nabídky, se však může vztahovat navýšení ceny. Pokud si nejste s výběrem potahového materiálu jistí, obraťte se na naši zákaznickou linku, a to e-mailem na adresu: info@dona-shop.cz nebo telefonicky na číslo: 773 260 471, která Vám s výběrem ráda poradí.

Jaká je nosnost výrobků?

U námi prodávaných židlí a sedacích botníků výrobce udává nosnost do 120 kg. U sedacích souprav, křesel a postelí je to pak 130 kg na jedno sedací místo, popřípadě jedno lůžko.

Jsou ceny uvedené za výrobky včetně DPH?

Ano. Veškeré ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH.

Odpovídají fotografie, uvedené na Vašich stránkách, skutečnosti?

Vzhledem k velkému množství barevných variant námi prodávaného zboží používáme u jednotlivých nabídek vizualizace. Tyto vizualizace tvoří profesionálové tak, aby korespondovaly se skutečnou podobou zboží.

U zboží nejsou uvedeny mnou požadované rozměry. Lze údaje získat jinou cestou?

Jestliže jste nenalezli Vámi požadované informace, můžete se obrátit na naši zákaznickou linku, a to za pomocí online chatu, na e-mailové adrese: info@dona.shop.cz nebo na telefonním čísle: 773 260 471, která pro Vás dané informace zajistí u výrobce a v nejbližší možné době zašle odpověď.

Lze u Vás zakoupit dárkovou poukázku? V jaké hodnotě?

Dárkové poukázky máme k dispozici pod kódem DD-10-01837 a to v hodnotě 500 Kč / 1000 Kč / 2000 Kč / 5000 Kč.

Je možné si zboží před objednáním osobně prohlédnout?

Dona-shop je převážně internetový obchod. Chápeme však, že velké množství našich zákazníků si přeje prodávané zboží nejprve prohlédnout. Z těchto důvodů je součástí naší provozovny v Šenově u Nového Jičína také vzorkovna, kde naleznete velkou část námi prodávaného zboží. Vzhledem k množství nabízeného zboží, není v naší moci zařadit na vzorkovnu vše, nicméně pevně věříme, že se budete moci přesvědčit o kvalitě zpracování našich výrobků.

Chci vědět více informací, kam se můžu obrátit?

Pokud jste na našich stránkách nenalezli veškeré požadované informace, vždy se můžete obrátit na naše oddělení zákaznické podpory, které je Vám k dispozici v pracovní dny od 8 do 16 hodin. Kontaktovat nás můžete na telefonním čísle: 773 260 471, případně elektronicky na adrese: info@dona-shop.cz nebo pomocí online chatu.

Jak zjistím dostupnost zboží?

Informace o dostupnosti zboží je uvedena u každého výrobku v jeho kartě, pod popisem zboží. Tato informace říká, za jak dlouho jsme schopni Vám dodat výrobek na Vámi vybrané místo doručení. Je však nutno dodat, že tato dodací lhůta začíná běžet až dnem, kdy obdržíme platbu za výrobek či platbu zálohy na náš účet.

Nevím si rady s výběrem, poradíte mi?

Jestliže se nemůžete rozhodnout a chcete se nás zeptat na rozdíl mezi potahovými látkami, na technické detaily, či Vás zajímají rozdíly mezi určitými výrobky, rádi Vám poradíme na zákaznické lince, kterou můžete kontaktovat formou online chatu, e-mailem na adresu: info@dona-shop.cz nebo ne telefonním čísle 773 260 471. Naši pracovníci se v prodávaném sortimentu dobře orientují a pokud něco neví, informaci si rádi zajistí u výrobce.

Kde mohu najít recenze na Váš e-shop?

Recenze si můžete přečíst na těchto portálech: Heureka, Facebook, Google, Zboží. Budeme velmi rádi za Vaši zpětnou vazbu.

Nevím si rady s objednávkou. Jak ji správně vytvořím?

1. Nejprve si z naší nabídky vyberte Vámi požadované zboží. U většiny sortimentu naleznete možnost ,,Zvolit variantu‘‘, díky které si vyberete dekor, barvu a materiál odpovídající Vašim představám. 2. Máte-li vybráno, stiskněte tlačítko „Potvrdit zvolené varianty“. Následně je třeba daný výrobek vložit do košíku, k čemuž slouží tlačítko ,,Vložit do košíku‘‘. 3. Nyní máte zboží v košíku a můžete pokračovat v nákupu stejným způsobem, jako je uveden výše. 4. Jestliže jste výběr dokončili a chcete přejít k samotnému objednání zboží, klikněte na ikonu červeného nákupního košíku v pravém horním rohu. Zde uvidíte seznam položek, které jste si vybral/a. 5. Pro změnu v seznamu slouží kolonka s počtem kusů (při změně množství) či křížek na konci řádku daného výrobku (pro výmaz položky). Na konci seznamu je možné uplatnit slevový kód. 6. Je-li vše v pořádku, stiskněte tlačítko ,,Pokračovat‘‘. Následně vyberte zemi pro doručení, způsob dopravy a způsob platby. 7. Vaši volbu potvrďte tlačítkem „Pokračovat“ a postupte k vyplnění dodacích (fakturačních) údajů. 8. Proveďte kontrolu a klikněte na tlačítko „Dokončit objednávku“. 9. Během několika minut Vám dorazí potvrzovací e-mail o potvrzení Vaší objednávky.

Je možné již odeslanou objednávku upravit?

Provést změnu objednaného zboží můžete prakticky kdykoliv. Berte však prosím na vědomí, že se dodací lhůta bude nově odvíjet od této učiněné změny Vaší objednávky. Pro změnu objednaného zboží prosím kontaktuje naši zákaznickou podporu elektronicky na adrese: info@dona-shop.cz případně telefonicky na čísle: 773 260 471.

Je možné změnit údaje v objednávce? (způsob platby, doručovací/fakturační adresa, ...)

Ano. Veškeré údaje ve Vaší objednávce, ať se jedná o doručovací adresu, platební metodu či způsob dodání, je možné kdykoliv změnit. Kontaktní a fakturační údaje si upravte přímo po přihlášení na našich webových stránkách v sekci „Moje údaje“. Pokud si přejete změnit platební metodu, způsob dodání či cokoliv dalšího, prosím kontaktuje naše pracovníky zákaznické podpory, a to elektronicky na adrese: info@dona-shop.cz, případně telefonicky na čísle: 773 260 471.

Chci stornovat objednávku. Jak mám postupovat?

Jestliže si přejete Vaši objednávku zrušit, kontaktujte nás telefonicky na čísle: 773 260 471 nebo e-mailem na adresu: info@dona-shop.cz. V případě, že objednávka byla již zcela nebo částečně uhrazena, vrátíme Vám tuto částku na bankovní účet v nejkratší možné lhůtě, maximálně však do 14 dnů.

Vytvořil/a jsem více objednávek. Je možné je sloučit?

Ano, objednávky lze sloučit. Doba dodání se však poté odvíjí od poslední naskladněné položky a odeslání objednávky tedy probíhá až po naskladnění veškerého objednaného zboží. V rámci sloučení objednávek se započítává pouze jedno poštovné.

Nedaří se mi dokončit objednávku. Je možné si zboží objednat přes telefon či e-mail?

Ano. Naši pracovníci mohou připravit objednávku dle Vašich požadavků za Vás. Jakmile je objednávka hotová, vyrozumíme Vás e-mailem, kde naleznete veškeré informace spolu s podklady pro platbu. Tyto služby jsou limitovány pracovní dobou zákaznického centra, které je od pondělí do pátku od 8:00 hodin do 16:00 hodin na čísle: 773 260 471 nebo e-mailem na adresu: info@dona-shop.cz.

Jaký je stav mé objednávky? Kdy bude dodána?

Pokud u nás máte platnou registraci, stav Vaší objednávky jednoduše zjistíte po přihlášení na našich webových stránkách v sekci „Moje objednávky“. Pokud nejste registrovaným zákazníkem, stav Vaší objednávky Vám rádi sdělí na naší zákaznické podpoře, kterou můžete kontaktovat telefonicky na čísle: 773 260 471 či formou e-mailu na adrese: info@dona-shop.cz . Objednávky standardně expedujeme po naskladnění posledního z objednaných výrobků. Celková doba dodání se odvíjí od dostupnosti jednotlivého zboží. Ta je k nalezení pod základním popisem zboží a je uvedená zeleně. Tato lhůta začíná běžet dnem připsání platby za výrobek či platby zálohy na náš účet.

Nabízíte množstevní slevy?

Využít množstevní slevu v našem e-shopu můžete při zakoupení dvou a více položek v minimální hodnotě 5000 Kč, kdy v takovémto případě Vám rádi poskytneme slevu 5% z ceny zboží. Pro aktivaci této slevy zadejte do Vašeho nákupního košíku kód: DONA5SLOB. Pokud cena Vaší objednávky při objednání alespoň dvou kusů zboží přesáhne 10000 Kč, rádi Vám nabídneme na Váš nákup slevu 10%. V takovémto případě zadejte do Vaší objednávky slevový kód DONA10SLOB.

Bude s mými údaji zacházeno bezpečně?

Veškeré údaje, které nám svěřujete, pečlivě hlídáme a používáme je pouze k vnitrofiremním účelům. Uchovávání těchto údajů i veškerá manipulace s nimi je plně v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů i s evropským nařízením GDPR. Vaše údaje nikdy neposkytujeme třetím stranám.

Jak mohu uplatnit dárkový poukaz?

Jestliže máte k dispozici dárkový, či slevový poukaz, můžete jej uplatnit při Vaší objednávce v nákupním košíku, a to kliknutím na „Uplatnit slevový kód“. Dárkový poukaz můžete uplatnit i při objednávce na naší provozovně předložením poukazu našemu personálu.

Jak zjistím, že objednávka byla vytvořena správně?

Jakmile dokončíte Vaši objednávku, zobrazí se text „Objednávka odeslána“. Potvrzení objednávky s rekapitulací zakoupeného zboží Vám následně přijde na Váš e-mail. Pokud Vám potvrzovací e-mail nedorazil, zkontrolujte složku „nevyžádaná pošta“. Může se stát, že e-mail spadl tam. Pokud jej ani tak nedohledáte, obraťte se prosím na naše oddělení zákaznické podpory, a to buď formou e-mailu na adresu: info@dona-shop.cz nebo telefonicky na číslo: 773 260 471.

Může se stát, že po objednání dojde ke změně ceny?

Nabídky na našem e-shopu se mění neustále. Upravujeme nabízený sortiment a občas dochází i ke změnám cen. Pokud si však u nás zakoupíte jakékoliv zboží, cena platná v momentu nákupu je pro Vaši objednávku fixní a již se dále nemění.

Kde najdu fakturu za zboží?

Fakturu k Vaší objednávce Vám zašleme společně s objednaným zbožím. Její kopii pak naleznete ve Vaší e-mailové schránce.

Můžete mi znovu zaslat fakturu za nábytek?

Ano. Veškeré vystavené faktury evidujeme v našem systému, a proto je možné je kdykoliv dohledat. V případě, že tuto fakturu potřebujete, prosím, obraťte se na oddělení zákaznické podpory, kterou můžete kontaktovat telefonicky na čísle: 773 260 471 či formou e-mailu na adrese: info@dona-shop.cz. Naši pracovníci Vám fakturu rádi zašlou.

Mohu si prohlédnout své dosavadní objednávky?

Veškeré Vaše vystavené objednávky naleznete po přihlášení do Vašeho účtu na našich webových stránkách v sekci „Moje objednávky“.

Lze rozdělit jednu objednávku?

Pokud si přejete Vaši objednávku rozdělit na několik dílčích, které Vám pak doručíme samostatně, je to samozřejmě možné. Pro tento krok prosím kontaktujte pracovníky našeho oddělení zákaznické podpory.

Proč mám platit zálohu, i když jsem zvolil/a způsob platby na dobírku?

Záloha je vyžadována z důvodu, že objednáváme zboží přímo u výrobce na zakázku, dle přání zákazníka a slouží tedy k potvrzení, že o Vámi objednané zboží máte opravdový zájem. Naše firma nabízí nejširší výběr variant dekorů, barev látek, potahových materiálů, velké množství modelů a dekorů v ČR i na Slovensku. Takto obsáhlý sortiment bohužel není v našich silách držet skladem.

Kdy mi bude doručena žádost o úhradu zálohy?

Žádost o úhradu zálohy zasíláme bezprostředně po zpracování Vaší objednávky našimi pracovníky, což bývá nejpozději následující pracovní den. Naši zaměstnanci Vaši objednávku zkontrolují, zpracují a vystaví k ní zálohovou fakturu, kterou Vám pak společně s veškerými instrukcemi k platbě, zašlou na Váš email.

Jaké způsoby platby nabízíte?

Platbu je možné provést třemi způsoby: 1) Bankovním převodem celou částku předem – v potvrzení objednávky budou uvedeny platební pokyny, jakmile platbu přijmeme, obdržíte e-mail s potvrzením o přijetí platby. 2) Hotově – u tohoto způsobu platby zaplatíte pouze 30 % předem jako zálohu a zbytek až při jeho doručení. 3) Platební kartou online přes platební bránu ComGate – nejrychlejší způsob platby, finanční prostředky jsou převedeny ihned.

Je možné platit převodem?

Platba bankovním převodem je pro nás jedním z preferovaných způsobů platby. Zaslat finanční částku můžete na náš účet vedený u Fio Banky. Výhodou bankovního převodu je jeho rychlost a možnost platbu učinit z pohodlí domova. Na rozdíl od dobírky zde neúčtujeme žádný poplatek.

Nepodařilo se mi uhradit online objednávku. Co teď?

Pokud se platba kartou online přes platební systém ComGate nezdařila, nezoufejte, Vaše objednávka je platná i nadále. Ihned po tomto selhání platby náš systém automaticky změní způsob platby u Vaší objednávky na bankovní převod a veškeré potřebné údaje pro tuto platbu zašle do Vaší emailové schránky.

Nepřišla mi zálohová faktura po odeslání objednávky? Proč?

Ihned po uskutečnění Vaší objednávky Vám zašleme potvrzovací email o tom, že objednávka v pořádku proběhla. Zálohovou fakturu pro Vás naši pracovníci zpracují a zašlou do Vaší emailové schránky nejpozději další pracovní den.

Jaké je číslo účtu při platbě předem?

Pokud jste jako způsob platby zvolili převod na účet, veškeré pokyny k platbě naleznete v emailu s potvrzením Vaší objednávky. Číslo našeho účtu vedeného u FIO banky je: 2501509218/2010. Jako variabilní symbol vždy uvádějte číslo Vaší objednávky. Pokud zasíláte platbu ze Slovenska, směrujte ji prosím na náš účet vedený v EURech: číslo účtu: 2601697914/2010 IBAN: CZ3220100000002601697914 SWIFT: FIOBCZPPXXX

Pokud zvolím osobní odběr, musím zaplatit předem?

Pokud jste si jako formu předání objednaného zboží zvolili osobní odběr a jedná se o zboží, které zadáváme do výroby, požadujeme na něj, stejně jako u zaslání zboží na dobírku, platbu zálohy, která tvoří 30% z ceny hodnoty zboží. Více informací o tom, proč vyžadujeme zaplacení zálohy, naleznete zde.

Jaké jsou způsoby dopravy?

Zboží dopravujeme prostřednictvím České pošty, Slovenské pošty, kurýra či vlastní dopravy. Bližší informace jsou uvedeny na našich stránkách v části Doprava. Konkrétní nabízený typ dopravy získáte u každého produktu.

Zboží dorazilo bez návodu na sestavení. Jak jej mohu získat?

Návod na sestavení bývá standardně součástí zásilky. Pokud jej výrobce opomenul přibalit, prosím kontaktujte nás na čísle: +420 773 260 471 nebo e-mailem na adrese: info@dona-shop.cz a my Vám návod rádi zašleme v elektronické podobě. Tento návod také zasíláme formou e-mailu ke každé objednávce.

Dáte mi dopředu vědět ohledně termínu doručení?

Při dovozu zboží smluvním přepravním partnerem naši dispečeři plánují rozvozové trasy vždy 2 - 3 dny před samotným doručením zboží. Ihned po naplánování rozvozu Vás budeme kontaktovat pro potvrzení, zda Vám tento termín vyhovuje. V případě doručování České a Slovenské pošty Vám zašleme email, jakmile zboží předáme přepravci. Ohledně konkrétního termínu Vás bude dopravce kontaktovat formou sms zprávy.

Poskytujete výnos zboží a jeho montáž?

Výnos a montáž zboží nezajišťujeme. Pokud však máte zájem, náš řidič je ochotný pomoci s výnosem zásilky za poplatek, který činí 100 Kč/patro. Je však třeba zdůraznit, že řidič jezdí sám a jedná se pouze o výpomoc. Je vždy nutné, aby u převzetí zboží byla přítomna druhá osoba, která řidiči pomůže zboží z auta vyložit.

Jaký je termín doručení/dodací lhůta?

Termín dodání Vaší objednávky se odvíjí od dostupnosti jednotlivých Vámi objednaných výrobků. Standardně objednávku expedujeme po naskladnění posledního z objednaných výrobků. Informace o dostupnosti konkrétního zboží je uvedena u každého výrobku v jeho kartě, pod popisem zboží. Tato informace říká, za jak dlouho jsme schopni dodat Vám výrobek na Vámi vybrané místo doručení. Nutno je však dodat, že tato dodací lhůta začíná běžet až dnem, kdy obdržíme platbu za výrobek či platbu zálohy na náš účet.

Je možné provést osobní odběr zboží?

Zakoupené zboží si samozřejmě můžete převzít osobně na naší provozovně v Šenově u Nového Jičína. Pro tuto formu předání zboží zvolte při vytváření objednávky variantu způsobu dopravy „Osobní odběr“.

V jakých případech je doprava zdarma?

Využít dopravu zdarma můžete pro nákup zboží do 30 kg, které si zvolíte zaslat přes Českou Poštu jako „Balík na poštu“. Konkrétní pošta bude přiřazena dle Vámi zadané doručovací adresy v objednávce. V případě, že chcete zásilku vyzvednout na jiné poště, uveďte tuto informaci v poznámce u Vaší objednávky.

Kdy a kde si mohu vyzvednout zboží, jestliže jsem zvolil/a osobní odběr?

Objednané zboží si můžete vyzvednout na naší provozovně v Šenově u Nového Jičína, na adrese Suvorovova 272, a to v pracovní dny od 8 do 16 hodin. O tom, že je Vaše zboží již připraveno k odběru, Vás budou naši pracovníci informovat po jeho naskladnění.

Zásilka byla odeslána, ale stále není doručena. Co mám dělat?

V případě, že jsme Vám již zásilku odeslali, ale i přesto Vám nebyla doručena, bude pravděpodobně uložena na poště. Kontaktujte, prosím, pobočku spádové pošty a doptejte se na Vaši zásilku. V případě jakýchkoli problémů nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince na e-mailové adrese: info@dona-shop.cz nebo telefonicky na čísle: 773 260 471, kde Vám velmi rádi pomůžeme.

Co musím zkontrolovat při převzetí zásilky?

Při převzetí Vaší zásilky od dopravce vždy zkontrolujte, zdali není viditelně poškozeno balení zásilky. Poškozenou zásilku nepřebírejte a nechte ji zaslat zpátky. Pokud zboží doručujeme naším firemním vozidlem (např. šatní skříně či sedací soupravy), společně s řidičem vždy zkontrolujte zboží, jestli odpovídá Vaší objednávce a zdali například během přepravy nedošlo k jeho poškození. Po kontrole zboží prosím řidiči podepište předávací protokol, kde stvrzujete, že obdržené zboží je v pořádku.

Kde najdu číslo na řidiče?

Telefonní čísla na naše řidiče nesdělujeme z toho důvodu, že si nepřejeme, aby byli řidiči během řízení a předávání zboží zákazníkům, vyrušováni. Ohledně doručení zboží budete vždy předem kontaktování našimi dispečery a samotný řidič Vám bude volat cirka hodinu před samotným doručením. Pokud byste z jakýchkoliv důvodů potřebovali řidiči předat nějakou zprávu či se na něco důležitého ohledně dovozu zboží zeptat, kontaktujte prosím naše pracovníky oddělení zákaznické podpory na telefonním čísle 773 260 471 nebo naše dispečery pomocí telefonního čísla, ze kterého jste byli o rozvoze informováni.

Jak doručujete objemnější zboží?

Veškeré objemnější zboží, jako jsou například sedací soupravy, šatní skříně nebo kuchyňské sestavy, rozvážíme našimi firemními vozidly nebo využíváme služeb našich smluvních dopravců.

V mé objednávce došlo k chybě. Jak mám postupovat?

V případě dodání chybného nebo poškozeného zboží, prosím, kontaktuje naše reklamační oddělení prostřednictvím e-mailu na adrese: reklamace@dona-shop.cz nebo na telefonním čísle: 797 723 470. Naše reklamační oddělení se bude této záležitosti věnovat a snažit se ji vyřešit k Vaší spokojenosti.

Po rozbalení bylo zjištěno poškození. Jak mám postupovat?

Kvalitu prodávaných výrobků bedlivě sledujeme. Cesta výrobku z dílny až k Vám domů však bývá leckdy nepřímá a zboží prochází přes velké množství párů rukou. Ať už se jedná o stolaře, čalouníky, skladníky, řidiče či pošťáky. Může se tedy občas stát, že výrobek, který obdržíte, nesplňuje veškeré znaky námi garantované kvality. V takovémto případě, kontaktujte naše reklamační oddělení na e-mailové adrese: reklamace@dona-shop.cz nebo na telefonním čísle: 797 723 470. Naši pracovníci pak zařídí, aby Vám byla v dohledné době doručena náhrada za poškozený či chybějící kus zásilky.

Chci vrátit zakoupené zboží. Jak to mohu učinit a do kdy?

Veškeré zakoupené zboží z našeho sortimentu, s výjimkou zboží upraveného dle Vašich požadavků, můžete vrátit bez udání důvodů do 14 dnů formou odstoupení od kupní smlouvy. Pro tento postup kontaktujte naše reklamační oddělení na e-mailové adrese: reklamace@dona-shop.cz nebo na telefonním čísle: 797 723 470, jehož pracovníci Vám zašlou k vyplnění formulář. Poté zboží zašlete na adresu Suvorovova 272, 74242 Šenov u Nového Jičína, kde se nachází naše provozovna. Jakmile zboží obdržíme, provedeme jeho kontrolu a v případě, že je vše v pořádku, nejpozději do 14 dnů zašleme zaplacenou zpět na Váš bankovní účet.

Chci vyměnit zboží za jiné. Je to možné?

Pokud po rozbalení zboží zjistíte, že Vám dodaný výrobek z nějakého důvodu nevyhovuje, je možné jej vyměnit za jiný z naší nabídky. Berte však v potaz, že vrácené zboží musí být nesložené, v původním obalu a nesmí být poškozeno Vaším zaviněním. V případě, že si jako náhradu nevyberete zboží, které máme skladem, bude potřeba si na jeho zhotovení počkat dle standardních lhůt dodání.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Vyřízení reklamace trvá standardně do 30 dnů. V určitých případech se však tento proces může protáhnout.

Na jakou adresu zaslat reklamované zboží?

V případě, že nám reklamované zboží zasíláte poštou, jako doručovací adresu prosím uveďte: Donashop s.r.o., Suvorovova 272, 742 42 Šenov u Nového Jičína.

Platím při reklamaci poštovné za opětovné doručení zboží?

Pokud je Vámi podaná reklamace pracovníky našeho reklamačního oddělení uznána za oprávněnou, veškeré náklady na doručení zboží zpátky k Vám, hradí naše společnost.

Jaká je lhůta pro uplatnění reklamace/vrácení/výměnu?

Dle zákona je standardní doba pro uplatnění reklamace 24 měsíců. Vrácení zboží bez udání důvodu či případnou výměnu nepoužitého zboží je možné provést do 14 dnů od jeho dodání.

Mohu vrátit pouze část objednávky?

Pokud jste si objednali více kusů zboží a přejete si vrátit pouze některé z nich, je to samozřejmě možné. V takovém případě kontaktujte naše reklamační oddělení na e-mailové adrese: reklamace@dona-shop.cz nebo na telefonním čísle: 797 723 470, jehož pracovníci Vám s vrácením zboží poradí.

V jakých případech zboží nelze vrátit?

Zakoupené zboží již nelze vrátit po uplynutí zákonné lhůty 14 dnů.

Jaká je záruční doba?

Na veškeré zboží v našem e-shopu poskytujeme zákonnou záruční lhůtu 24 měsíců, na určité vybrané výrobky je to dokonce 36 měsíců.

Mohu vrátit produkty, zakoupené online, na prodejně?

Pokud se rozhodnete, že si přejete Vámi zakoupené zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu, můžete tak samozřejmě učinit osobně na naší provozovně v Šenově u Nového Jičína.

Ztratil/a jsem fakturu/záruční list. Mohu i přesto zboží reklamovat?

Pokud jste nedopatřením ztratil/a záruční list a zároveň došlo k poškození zboží, ze kterého vyplývá nárok na reklamaci, nezoufejte. Můžete se obrátit na naše reklamační oddělení na e-mailové adrese: reklamace@dona-shop.cz nebo na telefonním čísle: 797 723 470, které si Vaši objednávku zpětně dohledá v evidenci a bude ji řešit dle našich běžných postupů.

Máte kamennou prodejnu? Kde se nachází?

Kamennou prodejnu nemáme. Dona-shop je převážně internetový obchod. Chápeme však, že velké množství našich zákazníků si přeje prodávané zboží nejprve prohlédnout. Z těchto důvodů je součástí naší provozovny v Šenově u Nového Jičína také vzorkovna, kde naleznete velkou část námi prodávaného zboží. Vzhledem k množství námi nabízeného zboží není v naší moci zařadit na vzorkovnu vše, nicméně pevně věříme, že se budete moci přesvědčit o kvalitě zpracování našich výrobků i tímto způsobem.

Kdy je možné navštívit Vaši provozovnu se vzorkovnou?

Otevřeno máme každý pracovní den v rozmezí 8 – 16 hodin.

Můžu u provozovny zaparkovat?

Pokud jedete automobilem, můžete přijet rovnou k nám. V areálu naší firmy se nachází několik míst, kde můžete Váš automobil zaparkovat.

Máte otevřeno i o víkendu?

V současné době máme otevřenou pouze v pracovní dny vždy od 8 do 16 hodin.

Mohu si zboží zarezervovat na prodejně?

Samozřejmě. Veškeré objednávky zboží můžete provést online v našem e-shopu, přes telefon na naší kontaktní lince či přímo v naší vzorkovně v Šenově u Nového Jičína.

Mohu u vás na provozovně platit kartou?

Ano, na naší prodejně disponujeme platebním terminálem, proto je možné veškeré platby provést i Vaší platební kartou.