Nákupní košík Položek: 0
Cena: 0 Kč
0 Kč
info@dona-shop.cz
+420 773 260 471
Po - Pá 8.00 - 16.00h
+420 773 260 471 info@dona-shop.cz
Po - Pá 8.00 - 16.00h
+420 773 260 471
Po - Pá 8.00 - 16.00h

Jsme i na Aukru

Informace o dopravě

 

 


VĚTŠINU ZBOŽÍ DO 30KG - DORUČÍME NA POŠTU ZDARMA



 

CENÍK DOPRAVY – KONTROLA ZÁSILKY – REKLAMACE



Česká republika

 

Zásilky do 50kg

Česká pošta ..... 99 - 499,- Kč (dle celkové hmotnosti a počtu ks zásilky)   

Kurýrní služba ..... 169,- Kč (pouze výrobky do určité hmotnosti a rozměrů)

Dobírka ..... +40,- Kč

 

Zásilky nad 50kg

Doručení smluvním přepravním partnerem*  ............. 599 – 999 Kč

Osobní odběr v Novém Jičíně ............. ZDARMA

 

​* PPL, Geis, DB Schenker, Top Trans, Raben, Dona-shop vozidlo


Slovensko

Do 50 kg - Kurýrní služba

Nad 50 kg – Toptrans

Pro sdělení přesné částky nás prosím kontaktujte. 

 

MOŽNOSTI A PODMÍNKY DORUČENÍ


 

ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY

 

 

  • cena 99 - 499 Kč
  • doprava je vhodná pro zásilky do 50 kg
  • největší rozměr balíku nesmí přesáhnout 240 cm a součet všech tří rozměrů 300 cm
  • doručení probíhá ve všední dny v rozmezí 8:00 – 16:00 hod, ve vybraných lokalitách do 19:00 hod
  • doručení obvykle do 1 pracovního dne
  • den před doručením dostanete SMS s číslem zásilky
  • možnost online sledování aktuálního stavu přepravy Vaší zásilky zde 
  • v případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě v poštovní schránce oznámenku o neúspěšném doručení
  • Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout na poště uvedené na oznámence
  • Můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na jiný den
  • Můžete si nechat uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu
  • pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

 

ČESKÁ POŠTA – BALÍK NA POŠTU

 

 

  • cena ZDARMA
  • většinu balíků do 30 kg je možné zaslat i na konkrétní poštu (konkrétní pošta bude přiřazena dle zdané adresy). V případě,že chcete zásilku vyzvednout na jiné poště, uveďte tuto infromaci v objednávce

 

ČESKÁ POŠTA – KOMPLEXNÍ DORUČENÍ

 

 

  • U zásilek do 50 kg je možné zajistit výnos do patra. Více informací se dozvíte zde


 

SMLUVNÍ PŘEPRAVNÍ PARTNER – BALÍK NADROZMĚR

 

 

  • cena 599 – 999 Kč
  • doprava je vhodná pro zásilky nad 50 kg (maximálně 3 000 kg)
  • délka nesmí přesáhnout 300 cm, max. výška 200 cm, max. šířka 200 cm
  • doručení obvykle do 1 pracovního dne
  • den před doručením dostanete zprávu s informací k doručení
  • nadrozměrné zásilky odesíláme přes naše smluvní přepravní partnery (PPL, Geis, DB Schenker, Top Trans, Raben, Dona-shop vozidlo)
  • Přepravní partneři dodávají zboží před první uzamykatelné dveře budovy na adrese, která byla dohodnuta jako místo dodání. Vyložení zboží může vyžadovat pomoc příjemce
  • Vhodného přepravce vybereme s přihlédnutím na typ a váhu zakoupeného zboží. Také s ohledem na aktuální časové vytížení jednotlivých přepravců, abyste objednané zboží dostali co nejdříve.

 

Kurýrní služba

 

 

  • cena 169 Kč
  • doprava je vhodná pro zásilky do 50 kg
  • maximální délka zásilky (nejdelší strana) 200 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky maximálně 300 cm
  • v případě, že balík svými rozměry přesahuje povolené rozměry, odesíláme jej - po dohodě s Vámi - Českou Poštou a rozdíl financí vracíme zpět na Váš účet.
  • doručení probíhá ve všední dny v rozmezí 8:00 – 18:00 hod
  • doručení obvykle do 1 pracovního dne
  • ráno, v den rozvozu, Vás přepravce telefonicky kontaktuje s informací o přibližném čase doručení
  • možnost online sledování aktuálního stavu přepravy vaší zásilky zde

 

OSOBNÍ ODBĚR

 

 

  • cena zdarma
  • osobní převzetí je možné na výdejním místě v Novém Jičíně zde
  • zboží si zde můžete převzít, vybalit, zkontrolovat
  • platba je možná výhradně v hotovosti
  • výdejní místo je Vám k dispozici pouze pro předání Vámi objednaného zboží, prosím vyčkejte na telefonické nebo emailové vyzvání našimi pracovníky, že zboží je připraveno k vyzvednutí
  • na výdejním místě je rovněž možné si zboží objednat, nebo zde uplatnit reklamaci
  • pro uplatnění reklamace nás telefonicky nebo emailem informujte o plánovaném dni a času svého příjezdu

 

 

 



KONTROLA ZÁSILKY


 

I dobře zabalené zboží může při přepravě utrpět újmu a ne vždy může být poškození viditelné na první pohled. Při balení našich zásilek postupujeme velmi pečlivě. Každá zásilka je zabalena v kartonu, je obstarána pevnými hranami a stáhnutá páskou. Viz obrázek:

 


 

 

Při přebírání zásilky je tedy velmi důležité zkontrolovat zásilku a vyhodnotit:

  1. Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený
  2. Vnější obal zásilky je v pořádku

 

 

 

 


JAK POSTUPOVAT PŘI ZJIŠTĚNÍ, ŽE JE VAŠE ZÁSILKA POŠKOZENÁ A JAK UPLATŇOVAT REKLAMACI


 

1) Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený

V případě, že zjistíte poškození balíku již při jeho přebírání, rovnou tuto zásilku odmítněte, nebo se domluvte se zaměstnancem přepravní společnosti a výrobek vyjměte z obalu a přesvědčte se o jeho případném poškození. V případě zjištění poškození ihned nahlaste tuto skutečnost přepravci a zásilku nepřebírejte.

 

2) Vnější obal zásilky je v pořádku

Vizuálně je balík v pořádku a tak jej odnášíte domů. Při rozbalení však zjistíte, že je poškozený. Pokud přepravce se zásilkou manipuluje nezodpovědně, může dojít k poškození i přes perfektní zabalení. Poškození nemusí být viditelné zvenčí a tak Vás ani nenapadne zásilku více zkoumat. V takovém případě je nutné opět reagovat ihned. Poškozené zboží nafoťte a reklamaci uplatněte co nejdříve, nejpozději do dvou pracovních dnů, u daného přepravce.

 


ZÁPIS O ŠKODĚ


Česká pošta

  • Nutno sepsat do dvou pracovních dní osobně na místně příslušné pobočce. Vyjímku tvoří zásilky nad 30kg, kde se reklamace uplatňuje online.

 

PPL

  • Reklamaci u PPL uplatňuje odesílatel zásilky, tedy my. Zápis o škodě je možné sepsat do tří pracovních dní, potřebujeme tedy od Vás infromace co nejdříve.

 

Reklamace týkající se mechanického poškození zásilky a hlášené později než do 2 pracovních dnů bohužel nebude možné uznat. K poškození v takovém případě mohlo dojít nejen při přepravě, ale i u zákazníka doma při manipulaci se zbožím či při jeho sestavování.

 



REKLAMACE


 

Kromě sepsání zápisu o škodě s přepravcem, je nezbytně nutné, tuto skutečnost nahlásit i nám. Můžete nás o skutečnosti informovat telefonicky 797 723 470, nebo prostřednictvím emailu na reklamace@dona-shop.cz. Je důležité popsat, o jaké poškození se jedná, přiložit fotky a přidat informaci s aktuálním řešením. Také nám nezapomeňte nahlásit číslo objednávky, nebo faktury, abychom se mohli co nejrychleji Vaší reklamací zabývat.