Nákupní košík Položek: 0
Cena: 0 Kč
0 Kč
info@dona-shop.cz
+420 773 260 471
Po - Pá 8.00 - 16.00h
+420 773 260 471 info@dona-shop.cz
Po - Pá 8.00 - 16.00h
+420 773 260 471
Po - Pá 8.00 - 16.00h

Jsme i na Aukru

Informace o dopravě

 

 


VĚTŠINU ZBOŽÍ DO 30KG - DORUČÍME NA POŠTU ZDARMA



 

CENÍK DOPRAVY – KONTROLA ZÁSILKY – REKLAMACE



ČESKÁ REPUBLIKA

Zásilky do 50 kg

Česká pošta ..... 99 - 399 Kč (dle celkové hmotnosti a počtu ks zásilky)   

Kurýrní služba ..... 169 Kč (pouze výrobky do určité hmotnosti a rozměrů)

Dobírka ..... + 40 Kč

Zásilky nad 50 kg

Doručení smluvním přepravním partnerem*  ............. 599 – 1599 Kč

Osobní odběr v Novém Jičíně ............. ZDARMA

 

​* ČSAD, PPL, Geis, DB Schenker, Top Trans, Raben, Dona-shop vozidlo


SLOVENSKO

Zásilky do 50 kg

Slovenská pošta ..... 4 – 20 € (dle celkové hmotnosti a počtu ks zásilky) 

Kurýrní služba (PPL, Geis) ..... 6 – 50 € (pouze výrobky do určité hmotnosti a rozměrů)

Dobírka ..... + 1 €

Zásilky nad 50 kg

Doručení smluvním přepravním partnerem* ............. 64 – 99 €

Osobní odběr v Novém Jičíně ............. ZDARMA

* ČSAD, PPL, Geis, DB Schenker, Top Trans, Raben, Dona-shop vozidlo

 

MOŽNOSTI A PODMÍNKY DORUČENÍ


 

OSOBNÍ ODBĚR

  • Doprava zdarma.
  • Osobní převzetí je možné na výdejním místě Suvorovova 272, 742 42 Šenov u Nového Jičína.
  • Zboží si zde můžete převzít, vybalit, zkontrolovat.
  • Platba je možná v hotovosti i platební kartou.
  • Výdejní místo je Vám k dispozici pouze pro předání Vámi objednaného zboží, prosím vyčkejte na telefonické nebo emailové vyzvání našimi pracovníky, že zboží je připraveno k vyzvednutí.
  • Na výdejním místě je rovněž možné si zboží objednat, nebo zde uplatnit reklamaci.
  • Pro uplatnění reklamace nás telefonicky nebo emailem informujte o plánovaném dni a času svého příjezdu.

  



ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY

  • Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 99 - 399 Kč.
  • Doprava je vhodná pro zásilky do 50 kg.
  • Největší rozměr balíku nesmí přesáhnout 240 cm a součet všech tří rozměrů 300 cm.
  • Doručení probíhá ve všední dny v rozmezí 8:00 – 16:00 hod, ve vybraných lokalitách do 19:00 hod.
  • Doručení obvykle do 1 pracovního dne.
  • Den před doručením dostanete SMS s číslem zásilky.
  • Možnost online sledování aktuálního stavu přepravy Vaší zásilky zde 
  • V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě v poštovní schránce oznámenku o neúspěšném doručení.
  • Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout na poště uvedené na oznámence.
  • Můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na jiný den
  • Můžete si nechat uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu.
  • Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

ČESKÁ POŠTA – BALÍK NA POŠTU

  • Doprava ZDARMA.
  • Většinu balíků do 30 kg je možné zaslat i na konkrétní poštu (konkrétní pošta bude přiřazena dle zadané adresy). V případě, že chcete zásilku vyzvednout na jiné poště, uveďte tuto informaci v objednávce.

ČESKÁ POŠTA – KOMPLEXNÍ DORUČENÍ

  • U zásilek do 50 kg je možné zajistit výnos do patra. Více informací se dozvíte zde.

KURÝRNÍ SLUŽBA V ČESKÉ REPUBLICE

  • Cena dopravy činí 169 Kč.
  • Doprava je vhodná pro zásilky do 50 kg.
  • Maximální délka zásilky (nejdelší strana) je 200 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky může být maximálně 300 cm.
  • V případě, že balík přesahuje maximální povolené rozměry, odesíláme jej (po dohodě s Vámi) Českou poštou a rozdíl financí vracíme zpět na Váš účet.
  • Doručení probíhá ve všední dny v rozmezí 8:00 – 18:00 hod.
  • Doručení obvykle do 1 pracovního dne.
  • Ráno, v den rozvozu, Vás přepravce telefonicky kontaktuje s informací o přibližném čase doručení.
  • Možnost online sledování aktuálního stavu přepravy Vaší zásilky zde.

SMLUVNÍ PŘEPRAVNÍ PARTNER – BALÍK NADROZMĚR ČESKÁ REPUBLIKA

  • Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 599 – 1599 Kč.
  • Doprava je vhodná pro zásilky nad 50 kg (maximálně 3 000 kg).
  • Délka nesmí přesáhnout 300 cm, max. výška je 200 cm, max. je šířka 200 cm.
  • Doručení obvykle do 1 pracovního dne.
  • Den před doručením dostanete zprávu s informací k doručení.
  • Nadrozměrné zásilky odesíláme přes naše smluvní přepravní partnery (ČSAD, PPL, Geis, DB Schenker, Top Trans, Raben, Dona-shop vozidlo).
  • Přepravní partneři dodávají zboží před první uzamykatelné dveře budovy na adrese, která byla dohodnuta jako místo dodání. Vyložení zboží může vyžadovat pomoc příjemce.
  • Vhodného přepravce vybereme s přihlédnutím na typ a váhu zakoupeného zboží. Také s ohledem na aktuální časové vytížení jednotlivých přepravců, abyste objednané zboží dostali co nejdříve.

SLOVENSKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY

  • Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 6 – 20 €.
  • Doprava je vhodná pro zásilky do 50 kg.
  • Největší rozměr balíku nesmí přesáhnout 200 cm nebo 300 cm pro součet délky a největšího obvodu měřeného v jiném směru než délka.
  • Doručení probíhá ve všední dny v rozmezí 8:00 – 15:00, příp. 16:00 hod.
  • Doručení obvykle do 1 - 3 pracovních dní.
  • Den před doručením dostanete SMS s číslem zásilky.
  • Možnost online sledování aktuálního stavu přepravy Vaší zásilky zde.
  • V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě v poštovní schránce oznámenku o neúspěšném doručení.
  • Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout na poště uvedené na oznámence.
  • Můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na jiný den.
  • Můžete si nechat uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu.
  • Pokud si zásilku nevyzvednete do 18 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

SLOVENSKÁ POŠTA – BALÍK NA POŠTU

  • Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 4 €.
  • Většinu balíků do 30 kg je možné zaslat i na konkrétní poštu (konkrétní pošta bude přiřazena dle zadané adresy). V případě, že chcete zásilku vyzvednout na jiné poště, uveďte tuto informaci v objednávce.

KURÝRNÍ SLUŽBA PPL SLOVENSKO

  • Cena dopravy činí 6 €.
  • Doprava je vhodná pro zásilky do 50 kg.
  • Rozměr balíku nesmí přesáhnout 120 x 60 x 60 cm.
  • V případě, že balík svými rozměry přesahuje povolené rozměry, odesíláme jej (po dohodě s Vámi) Slovenskou poštou a rozdíl financí vracíme zpět na Váš účet.
  • Doručení probíhá ve všední dny v rozmezí 8:00 – 18:00 hod.
  • Doručení obvykle do 1 - 2 pracovních dnů.
  • Ráno, v den rozvozu, Vás přepravce telefonicky kontaktuje s informací o přibližném čase doručení.
  • Možnost online sledování aktuálního stavu přepravy Vaší zásilky zde.

KURÝRNÍ SLUŽBA GEIS SLOVENSKO

  • Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 6 – 50 €.
  • Doprava je vhodná pro zásilky do 50 kg.
  • Maximální rozměry zásilky jsou 80 x 60 x 200 cm.
  • V případě, že balík svými rozměry přesahuje povolené rozměry, odesíláme jej (po dohodě s Vámi) Slovenskou poštou a rozdíl financí vracíme zpět na Váš účet.
  • Doručení probíhá ve všední dny v rozmezí 8:00 – 18:00 hod.
  • Doručení obvykle do 1 - 2 pracovních dnů.
  • Ráno, v den rozvozu, Vás přepravce telefonicky kontaktuje s informací o přibližném čase doručení.
  • Možnost online sledování aktuálního stavu přepravy Vaší zásilky zde.

SMLUVNÍ PŘEPRAVNÍ PARTNER – BALÍK NADROZMĚR SLOVENSKO

  • Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 64 – 99 €.
  • Doprava je vhodná pro zásilky nad 50 kg (maximálně 3 000 kg).
  • Délka nesmí přesáhnout 300 cm, max. výška je 200 cm, max. šířka činí 200 cm.
  • Doručení obvykle do 2 pracovních dnů.
  • Den před doručením dostanete zprávu s informací k doručení.
  • Nadrozměrné zásilky odesíláme přes naše smluvní přepravní partnery (ČSAD, PPL, Geis, DB Schenker, Top Trans, Raben, Dona-shop vozidlo).
  • Přepravní partneři dodávají zboží před první uzamykatelné dveře budovy na adrese, která byla dohodnuta jako místo dodání. Vyložení zboží může vyžadovat pomoc příjemce.
  • Vhodného přepravce vybereme s přihlédnutím na typ a váhu zakoupeného zboží. Také s ohledem na aktuální časové vytížení jednotlivých přepravců, abyste objednané zboží dostali co nejdříve.


KONTROLA ZÁSILKY


 

I dobře zabalené zboží může při přepravě utrpět újmu a ne vždy může být poškození viditelné na první pohled. Při balení našich zásilek postupujeme velmi pečlivě. Každá zásilka je zabalena v kartonu, je obstarána pevnými hranami a stáhnutá páskou. Viz obrázek:

 


 

 

Při přebírání zásilky je tedy velmi důležité zkontrolovat zásilku a vyhodnotit:

  1. Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený
  2. Vnější obal zásilky je v pořádku

 


JAK POSTUPOVAT PŘI ZJIŠTĚNÍ, ŽE JE VAŠE ZÁSILKA POŠKOZENÁ A JAK UPLATŇOVAT REKLAMACI


 

1) Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený

V případě, že zjistíte poškození balíku již při jeho přebírání, rovnou tuto zásilku odmítněte, nebo se domluvte se zaměstnancem přepravní společnosti a výrobek vyjměte z obalu a přesvědčte se o jeho případném poškození. V případě zjištění poškození ihned nahlaste tuto skutečnost přepravci a zásilku nepřebírejte.

2) Vnější obal zásilky je v pořádku

Vizuálně je balík v pořádku a tak jej odnášíte domů. Při rozbalení však zjistíte, že je poškozený. Pokud přepravce se zásilkou manipuluje nezodpovědně, může dojít k poškození i přes perfektní zabalení. Poškození nemusí být viditelné zvenčí a tak Vás ani nenapadne zásilku více zkoumat. V takovém případě je nutné opět reagovat ihned. Poškozené zboží nafoťte a reklamaci uplatněte co nejdříve, nejpozději do dvou pracovních dnů, u daného přepravce.

 


ZÁPIS O ŠKODĚ


Pošta

  • Nutno sepsat do dvou pracovních dní osobně na místně příslušné pobočce. Výjimku tvoří zásilky nad 30kg, kde se reklamace uplatňuje online.

PPL

  • Reklamaci u PPL uplatňuje odesílatel zásilky, tedy my. Zápis o škodě je možné sepsat do tří pracovních dní, informace od Vás tedy potřebujeme co nejdříve.

 Geis

  • Reklamaci uplatňuje odesílatel zásilky, tedy my. V případě, že v okamžiku převzetí zásilky zjistíte poškození obalu, lze její převzetí dopravci rovnou odmítnout. Další možností je zásilku převzít s VÝHRADOU.

 

Reklamace týkající se mechanického poškození zásilky a hlášené později než do 2 pracovních dnů bohužel nebude možné uznat. K poškození v takovém případě mohlo dojít nejen při přepravě, ale i u zákazníka doma při manipulaci se zbožím či při jeho sestavování.

 



REKLAMACE


 

Kromě sepsání zápisu o škodě s přepravcem, je nezbytně nutné, tuto skutečnost nahlásit i nám. Můžete nás o skutečnosti informovat telefonicky 797 723 470, nebo prostřednictvím emailu na reklamace@dona-shop.cz. Je důležité popsat, o jaké poškození se jedná, přiložit fotky a přidat informaci s aktuálním řešením. Také nám nezapomeňte nahlásit číslo objednávky, nebo faktury, abychom se mohli co nejrychleji Vaší reklamací zabývat.