Nákupní košík Položek: 0
Cena: 0 Kč
cart
cart 0 Kč
phone +420 773 260 471 (Po - Pá 8.00 - 16.00h)
+420 773 260 471
Po - Pá 8.00 - 16.00h
+420 773 260 471
Po - Pá 8.00 - 16.00h

Volná pracovní místa

PROVOZNÍ ODDĚLENÍ

PROVOZNÍ ODDĚLENÍ

LOGISTIKA

LOGISTIKA

MARKETING

MARKETING

 

DISPEČER/DISPEČERKA dopravy zboží v e-shopu

Co bude vaší náplní práce?

  • organizujete a plánujte dopravu zboží k zákazníkovi
  • vyhledáváte optimální trasy pro dopravu
  • vypracováváte a flexibilně aktualizujete tabulku tras s informacemi o zákazníkovi
  • koordinujete externí kamionovou dopravu včetně příjmu a vykládky kamionu
  • zodpovídáte za maximální využití kapacity vlastních vozidel
  • přímo zodpovídáte za kompletnost zboží při nakládce (fyzická kontrola a kompletace zboží k rozvozu)
  • komunikujete se zákazníky a ostatními odděleními firmy, řešíte vzniklé problémy
  • pracujete v interním systému, vytváříte faktury a předávací protokoly
  • spravujete vozový park (servis, opravy apod.)
  • kontrolujete a koordinujete řidiče, vedete elektronicky jejich docházku
  • zajišťujete odvoz finanční hotovosti do banky
  • vypracováváte pravidelné týdenní reporty

 

Co od vás očekáváme?

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • ovládáte zeměpis (hlavně ČR, SR, PL) a jste schopni sami naplánovat trasu (v Google mapách velkou výhodou)
  • umíte se orientovat v informacích
  • jste aktivní uživatel PC a nástroje MS Office používáte denně (Outlook, Excel)
  • ovládáte angličtinu tak, že porozumíte programu, který používáme pro projektové řízení
  • velkou výhodou budou zkušenosti z provozu či organizace dopravy
  • nebojíte se fyzické práce (nevyhnete se nakládce zboží)
  • časovou flexibilitu, spolehlivost a pečlivost
  • jste samostatný/á a organizačně schopný/á

 

 Co vám můžeme nabídnout?

  • práci na plný úvazek na HPP
  • místo pracoviště Nový-Jičín/Šenov
  • pouze ranní směny, víkendy volné
  • skvělou partu mladých kolegů a pohodové pracovní prostředí
  • férové vedení a maximální podporu při zapracování
  • stravenkový paušál
  • slevy na nákup zboží z našeho e-shopu
  • nástup možný nejlépe ihned nebo dle domluvy

 

V případě zájmu prosíme o zaslání vašeho profesního životopisu prostřednictvím online formuláře. Budeme rádi, pokud připojíte krátký dopis, proč máme vybrat právě Vás. 

FINANČNÍ MANAŽER

Co bude vaší náplní práce?

  • zajišťujete aktuální zprávy o stavu finančních zdrojů a výsledcích podnikového hospodářství
  • poskytujete finanční analýzy, prognózy a doporučení pro rozhodování managementu
  • kontrolujete náklady, sledujete hospodaření jednotlivých oddělení a efektivní využívání prostředků
  • řídíte cash flow
  • stanovujete finanční strategii, hospodářský plán a finanční rozpočet
  • vytváříte a realizujete firemní metodiku, kontrolní mechanismy a nástroje
  • spadáte přímo pod majitele společnosti
  • úzce spolupracujete s externí účetní
  • koordinujete a řídíte spolupráci s ostatními odděleními firmy
  • vedete menší tým podřízených

 

Co od vás očekáváme?

  • VŠ, popřípadě SŠ vzdělání v oboru ekonomiky, financí a managmentu
  • minimálně 3 roky praxe v obdobné pozici podmínkou
  • MS Office - pokročilejší znalost Excelu
  • znalost angličtiny, polština výhodou
  • zkušenosti s projektovým řízením (Asana)
  • znalost mzdové a personální problematiky výhodou (mzdy zpracovává externí firma)
  • systematické a komplexní myšlení
  • zvládání stresových situací
  • organizační schopnosti a flexibilita
  • otevřenost a kritický pohled
  • komunikační a vyjednávací schopnosti

 

 Co vám můžeme nabídnout?

  • práci na HPP v Šenově u NJ v menší české firmě s českým majitelem (cca 35 zaměstnanců)
  • rodinné prostředí, skvělý tým a zázemí
  • flexibilní pracovní dobu, možnost home office
  • motivující ohodnocení
  • zaměstnanecké slevy na nákup zboží v našem e-shopu
  • stravenkový paušál
  • kávu na pracovišti zdarma
  • nástup ideálně co nejdříve či dohodou

V případě zájmu prosíme o zaslání vašeho profesního životopisu prostřednictvím online formuláře. Budeme rádi, pokud připojíte krátký motivační dopis.

LOGISTIK

Dynamicky se rozrůstáme a do našeho týmu hledáme zkušeného kandidáta na pozici LOGISTIK:

 

Co bude vaší náplní práce?

  • vyhodnotíte stávající skladovacích procesy a postupy, zjistíte jejich efektivnost a zajistíte jejich optimalizaci
  • koordinujete všechny toky zboží a informace s tím spojených
  • budete se spolupodílet na novém systému skladového hospodářství a zavedení do praxe
  • navrhujete systémové změny logistických procesů
  • kontrolujete zboží při příjmu a vychystávání
  • máte přehled o stavu zásob na skladě, hlásíte nesrovnalosti v počtu
  • pracujete v našem vlastním informačním systému
  • vedete příslušné dokumenty a evidenci

 

Co očekáváme?

  • ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • jste aktivní uživatel/ka PC a nástroje MS Office
  • máte praxi z logistiky a znalosti skladového hospodářství
  • přiměřenou fyzickou zdatnost (nevyhnete se manuální práci ve skladu)
  • jste samostatný/á, máte aktivní přístup k řešení úkolů
  • výhodou bude, pokud umíte alespoň základy angličtiny či polštiny

 

Co vám můžeme nabídnout?

  • práci na plný úvazek na HPP
  • místo pracoviště Šenov u NJ
  • nástup dle domluvy
  • pouze ranní směny
  • férové vedení a maximální podporu při zapracování
  • skvělý tým, zázemí a pohodové pracovní prostředí
  • zaměstnanecké slevy na nákup zboží v našem e-hopu
  • stravenkový paušál

 

V případě zájmu o tuto pozici prosím zašlete Váš profesní životopis s krátkým motivačním dopisem prostřednictvím našeho online formuláře.

VEDOUCÍ SKLADU A LOGISTIKY

Do naší firmy hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na novou pozici
 

Co bude vaší náplní práce?

  • Organizujete příjem, skladování a výdej zboží včetně vstupní i výstupní kontroly
  • Koordinujete dovoz a rozvoz zboží, vykládky, vytíženost dodávek a kamionů apod.
  • Zajišťujete řádné provádění a dodržování všech příslušných pracovních úkonů v souladu s danými postupy (vyskladnění, označení zboží, zabalení a předání zboží, zaskladnění zboží do určených lokací, vyložení z auta, přesuny, denní údržba zařízení, apod.).
  • Řídíte, plánujete a koordinujete veškerý tok zboží a informací s tím spojených
  • Máte přehled o stavu zásob zboží
  • Posuzujete a vyhodnocujete efektivnost procesů ve skladovém hospodářství, navrhujete nová řešení
  • Spravujete vozový park
  • Budete mít na starost obalové hospodářství
  • Pracujete v interním informačním systému, vypracováváte pravidelné reporty o stavu oddělení
  • Řídíte, vedete a kontrolujete tým skladníků a řidičů (5-8 lidí)
  • Jste plně zodpovědný/á za funkčnost oddělení, řešíte flexibilně nenadálé situace a provozní problémy
  • Spolupracujete s ostatními odděleními firmy, hlídáte funkční zpětnou vazbu v komunikaci

 

Co očekáváme?

  • ukončené středoškolské vzdělání maturitou
  • jste aktivní uživatel PC a nástroje MS Office používáte denně (Outlook, Excel)
  • máte praxi s vedením skladu a znalosti skladového hospodářství
  • máte zkušenost s BOZP a PO na pracovišti
  • přiměřenou fyzickou zdatnost (nevyhnete se manuální práci ve skladu)
  • máte dovednosti vedoucího pracovníka, umíte delegovat úkoly a pohlídat si jejich splnění a zároveň své podřízené motivujete k jejich splnění
  • jste samostatný/á, máte aktivní přístup k řešení úkolů
  • jste organizačně schopný/á a flexibilní
  • bude pro vás výhodou, pokud umíte alespoň základy angličtiny a polštiny

 

Co vám můžeme nabídnout?

  • Práci na plný úvazek na HPP
  • Místo pracoviště Nový-Jičín/Šenov
  • Pouze ranní směny
  • Férové vedení a maximální podporu při zapracování
  • Skvělý tým, zázemí a pohodové pracovní prostředí
  • Stravenkový paušál
  • Zaměstnanecké slevy na nákup zboží z našeho e-shopu
  • Nástup ihned nebo dle domluvy

 

V případě zájmu o tuto pozici prosím zašlete Váš profesní životopis s motivačním dopisem prostřednictvím našeho online formuláře.

MARKETINGOVÝ SPECIALISTA pro slovenský trh

Co bude vaší náplní práce?

  • Optimalizovat PPC nastavení v systémech Favi.sk a Biano.sk
  • Korekce informací a nastavení v e-shopu pro správné zobrazení na srovnávačích
  • Analyzovat kvalitu návštěvnosti ze srovnávačů zboží pomocí Google Analytics
  • Reportovat výkon zbožových srovnávačů s ohledem na návratnost investic a konverzní metriky
  • Monitorovat slovenský trh s nábytkem, identifikovat příležitosti a trendy
  • Monitorovat konkurenci
  • Analyzovat poptávku a vybírat produkty pro naši slovenskou verzi e-shopu
  • Aktualizace a administrace slovenské verze e-shopu (texty, popisky, copywriting)
  • Koordinace spolupráce se slovenskými externisty
  • Výpomoc se správou sociálních sítí
  • Operativa (slovenský mobilní operátor, pošta apod.)
  • Pracujete v našem interním systému
  • Vypracováváte pravidelné reporty pro vedení

 

Co očekáváme?

  • Že se budete skvěle orientovat ve vyhledávačích Biano a Favi
  • Aktivní znalost práce na PC, zejména nástrojů MS Office
  • Vynikající analytické myšlení
  • Znalost Google Analytics
  • Preciznost
  • Velkou výhodou je znalost slovenského trhu s nábytkem, přehled o současných trendech
  • Máte s podobnou prací již prokazatelné zkušenosti
  • Znalost slovenského jazyka (rodilý mluvčí), anglický jazyk výhodou
  • Výborná slovenská gramatika a stylistika
  • Výhodou jsou další marketingové přesahy, zejména sociální sítě
  • Stejně tak je výhodou přesah do obchodních dovedností

 

Co nabízíme?

  • Práci na HPP
  • Možnost home office
  • Profesionální vedení a maximální podporu při zapracování
  • Skvělý tým a zázemí
  • Zaměstnanecké slevy na nákup zboží v našem e-hopu
  • Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
  • Stravenkový paušál
  • Nástup ihned

 

Máte zájem u nás pracovat? Napište nám prostřednictvím online formuláře, přiložte svůj profesní životopis a krátký motivační dopis.