Nákupní košík Položek: 0
Cena: 0 Kč
cart
cart 0 Kč
email info@dona-shop.cz
phone +420 773 260 471
Po - Pá 8.00 - 16.00h
+420 773 260 471 info@dona-shop.cz
Po - Pá 8.00 - 16.00h
+420 773 260 471
Po - Pá 8.00 - 16.00h
Zobrazit nabídku
fb

Jsme i na Aukru

Volná pracovní místa

img

PROVOZNÍ ODDĚLENÍ

img

LOGISTIKA

img

MARKETING

 

REFERENT PRO OBJEDNÁVKY

Co bude vaší náplní práce?

  • Objednáváte zboží pro zákazníky u našich dodavatelů (i zahraničních)
  • Zajišťujete veškerou administrativu týkající se objednávek (platby, faktury, daňové doklady, hlídáte termíny splatnosti)
  • Řešíte dovoz objednaného zboží k nám ve spolupráci s dispečery (např. využití kapacity nákladového prostoru, vytíženost kamiónů)
  • Tvoříte sestavy v Excelu pro dodavatele a naši evidenci
  • Vedete pokladní knihu a pracujete s hotovostí, převádíte měny
  • Vše evidujete v našem vlastním interním systému
  • Vedete další běžnou agendu a řešíte úkoly aktuálně dle denní operativy
  • Komunikujete s externí účetní a připravujete podklady


 

Co očekáváme?

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Trestní bezúhonnost (požadujeme výpis z rejstříku trestů) a hmotnou zodpovědnost
  • Znalost MS Office (zejména Excel, Outlook)
  • Podmínkou praxe na obdobné administrativní pozici
  • Komunikativní znalost polštiny nebo angličtiny
  • Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • Schopnost flexibilně reagovat na změny
  • Organizační schopnosti

 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Práci na plný úvazek na HPP
  • Nástup ihned nebo dle domluvy
  • Místo pracoviště Nový-Jičín/Šenov
  • Pouze ranní směny (cca 6:30 -15:00 hod)
  • Skvělý tým, zázemí a pohodové pracovní prostředí, jsme pet friendly

 

V případě zájmu o tuto pozici prosím vyplňte kontaktní formulář níže a zašlete své CV na: prace@dona-shop.cz, do předmětu napište "objednávky".

Kontaktní formulář

 

 

PROJEKTOVÝ KOORDINÁTOR

Co vás čeká?

  • Samostatné řízení a koordinace svěřených krátkodobých i dlouhodobých projektů dle interních požadavků
  • Plánování a kontrola činností potřebných pro úspěšnou realizaci projektu
  • Příprava podkladů a dílčí řízení nových a probíhajících projektů a výběrových řízení
  • Zajišťování potřebných vyjádření, povolení, stanovisek
  • Zpracování kalkulací, kontrola smluv
  • Analýzy a reporty vedení
  • Úzká spolupráce s odděleními napříč firmou i s externími spolupracovníky, ev. úřady
  • Komplexní pohled na práci, kdy nesmíte na nic zapomenout, reagovat na změny v projektu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • Minimálně SŠ vzdělání, znalost MS Office
  • Práce v systému na projektové řízení vítána (Asana, Trello)
  • Praxe v obdobné pozici vítána
  • Výborné vyjadřovací a organizační schopnosti
  • Zodpovědný přístup k plnění úkolů, „tah na bránu“
  • Zvládat multitasking a práci pod tlakem
  • Umět rozpoznat a stanovit si priority
  • Flexibilita
  • Nebát se převzít zodpovědnost, rozhodnout se a řešit problém
  • Řidičský průkaz sk.B
  • výhodou znalosti z online marketingu

Co vám můžeme nabídnout?

  • Místo pracoviště Nový-Jičín/Šenov
  • Práci v mladé a rozvíjející se společnosti
  • Přátelské prostředí v mladém kolektivu, jsme dokonce pet friendly kancelář
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Firemní benefity
  • Zaměstnanecké slevy na nákup zboží z našeho e-shopu
  • Notebook, telefon
  • Práce na plný úvazek na HPP
  • Nástup ihned nebo dle domluvy

 

V případě zájmu o tuto pozici prosím vyplňte kontaktní formulář níže a zašlete své CV na: prace@dona-shop.cz, do předmětu napište "projekťák".

Kontaktní formulář