Nákupný košík Položiek: 0
Cena: 0 €
0 €
info@dona-shop.cz
+420 773 260 471
Po - Pi 8.00 - 16.00h
+420 773 260 471 info@dona-shop.cz
Po - Pi 8.00 - 16.00h
+420 773 260 471
Po - Pi 8.00 - 16.00h

Jsme i na Aukru

Často kladené otázky

DOTAZY NA VÝROBKY

OBJEDNÁVKA

PLATBA

DOPRAVA

VRÁCENÍ A REKLAMACE

Kde zjistím, jakou má výrobek váhu?

Informace ohledně váhy konkrétního výrobku se zobrazí po kliknutí na odkaz „Informace o dopravě“, který naleznete na kartě výrobku pod úvodním popisem zboží.

Je možné si objednat výrobek v jiných rozměrech, než standardně nabízíte?

Je nám líto, ale rozměry u jednotlivých výrobků jsou pevně dané. Tyto dispozice nám výrobce neumožňuje měnit.

Mohu požádat o zaslání vzorníku látek (popř. dřevěných dekorů)?

Vzorky Vám samozřejmě rádi zašleme. Prosíme tedy o doplnění přesných označení látek, které byste chtěl/a vidět společně s Vaší adresou, na kterou vzorky budou zaslány prostřednictvím České pošty jako psaní v obálce.

Lze kombinovat jednotlivé materiály mezi sebou?

Barvy i materiály se dají jakkoliv zkombinovat, takže si můžete zvolit variantu přímo dle Vašeho vkusu. V případě změny potahového materiálu, který nemáme ve standardní nabídce, pravděpodobně dojde k navýšení ceny.

Jaká je nosnost výrobků?

U námi prodávaných židlí a sedacích botníků výrobce udává nosnost do 120 kg. U sedacích souprav a křesel a postelí je to pak 130 kg na jedno sedací místo, popřípadě jedno lůžko.

Jsou ceny uvedené za výrobky včetně DPH?

Ano. Veškeré ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH.

Odpovídají fotografie, uvedené na Vašich stránkách, skutečnosti?

Vzhledem k velkému množství barevných variant námi prodávaného zboží používáme u jednotlivých nabídek vizualizace. Tyto vizualizace tvoří profesionálové tak, aby korespondovaly se skutečnou podobou zboží.

U zboží nejsou uvedeny mnou požadované rozměry. Lze údaje získat jinou cestou?

Jestliže jste nenalezli Vámi požadované informace, můžete se obrátit na naši zákaznickou linku, která pro Vás dané informace zajistí u výrobce a v nejbližší možné době zašle odpověď.

Máte věrnostní program? Jak funguje?

Na vývoji věrnostního programu se v současnosti pracuje. Jakmile jej uvedeme do provozu, budeme Vás informovat prostřednictvím newsletteru. Pokud jej ještě neodebíráte, klikněte zde.

Lze u Vás zakoupit dárkovou poukázku? V jaké hodnotě?

Dárkové poukázky pro Vás připravujeme. O jejich zavedení budeme informovat prostřednictvím newsletteru.

Je možné si zboží před objednáním osobně prohlédnout?

Dona-shop je převážně internetový obchod. Chápeme však, že velké množství našich zákazníků si přeje prodávané zboží nejprve prohlédnout. Z těchto důvodů je součástí naší provozovny v Šenově u Nového Jičína také vzorkovna, kde naleznete velkou část námi prodávaného zboží. Vzhledem k množství námi nabízeného zboží není v naší moci zařadit na vzorkovnu vše, nicméně pevně věříme, že se budete moci přesvědčit o kvalitě zpracování našich výrobků.

Chci vědět více informací, kam se můžu obrátit?

Pokud jste na našich stránkách nenalezli veškeré požadované informace, vždy se můžete obrátit na naše oddělení zákaznické podpory, které je Vám k dispozici v pracovní dny od 8 do 16 hodin. Kontaktovat nás můžete na telefonním čísle 773 260 471, případně elektronicky na adrese: info@dona-shop.cz.

Nevím si rady s objednávkou, jaký je správný postup ?

1. Vyberte si variantu Vámi požadovaného výrobku – u většiny našeho sortimentu nabízíme možnost zvolit si dekor, barvu a materiál potahu, provedení doplňků a příslušenství. Navolte si kombinaci dle Vašeho vkusu po kliknutí na tlačítko „Zvolit variantu“. 2. Z nabízených variant si kliknutím vyberte způsob provedení a potvrďte jej tlačítkem „Přidat do košíku“. 3. Pokud chcete pokračovat v nákupu, můžete nadále procházet náš e-shop a postupem popsaným výše si do svého košíku přidávat další položky. 4. Pro dokončení Vaší objednávky klikněte na ikonu červeného nákupního košíku v pravém horním rohu. Po otevření košíku uvidíte seznam veškerých položek, které jste do něj vložil/a. Pokud chcete ve Vaší objednávce učinit ještě nějaké změny, můžete to udělat zde – upravte si počet objednaných kusů u jednotlivých položek či případně odstraňte celý výrobek, kliknutím na ikonku křížku vedle daného výrobku. 5. Pokud od nás máte slevový kupón na nákup, můžete jej uplatnit právě zde po kliknutí na „Uplatnit slevový kód“. 6. Po kliknutí na tlačítko „Pokračovat“ vyberte zemi pro doručení, způsob dopravy a způsob platby. 7. V následujícím kroku vyplňte fakturační údaje a údaje pro doručení (pokud se liší od fakturačních údajů). 8. Ještě jednou si zkontrolujte Vámi uvedené údaje a kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“ potvrďte objednávku. 9. Nejpozději během několika minut Vám na uvedený email dorazí potvrzení Vaší objednávky a informace pro provedení platby.

Je možné již odeslanou objednávku upravit?

Ano, pokud si přejete přiobjednat další položky či případně některé z objednávky odstranit, je to možné a rádi Vám s tím pomůžeme. Stačí nás kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Tyto změny však můžete provádět pouze do doby objednání zboží u našich dodavatelů.

Je možné změnit údaje v objednávce (způsob platby, doručovací/fakturační adresa)?

Ano, veškeré údaje je možné upravit, stačí nás kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu, a my obratem provedeme požadované změny ve Vaší objednávce.

Chci stornovat objednávku - jak mám postupovat?

Pokud jste se rozhodl/a, že si Vaši objednávku přejete zrušit, kontaktujte nás telefonicky nebo formou e-mailu. V případě, že objednávka byla již zcela nebo jen částečně uhrazena, finance Vám budou vráceny zpět na Váš bankovní účet maximálně do 14 dnů.

Zaslal/a jsem více objednávek, je možné je sloučit?

Ano, objednávky je možné sloučit, pouze upozorňujeme na to, že Vám objednávku zašleme až po naskladnění veškerého objednaného zboží. Doba dodání se tedy bude odvíjet od posledně naskladněné položky.

Objednávka se mi stále nedaří dokončit, mohl/a bych si zboží objednat přes telefon či e-mail?

Samozřejmě, naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat a objednávku připraví dle Vašich požadavků za Vás. O úspěšné objednávce budete informován/a e-mailem, kde naleznete i podklady pro platbu za zboží.

Proč mám platit zálohu, když jsem zvolil/a způsob platby na dobírku?

U námi nabízených výrobků se snažíme o co nejširší výběr modelů, materiálů a modifikací, Držet takto obsáhlý sortiment skladem, bohužel není v našich možnostech. Necháváme proto objednané zboží u výrobce zhotovovat na zakázku - dle přání zákazníka. Zaplacením zálohy nám potvrzujete, že o Vámi objednané zboží máte opravdový zájem.

Kdy mi přijde žádost o úhradu zálohy?

Žádost o úhradu zálohy společně s platebními pokyny obdržíte do 24 hodin od uskutečnění Vaší objednávky.

Jaké jsou způsoby platby?

Platbu je možné provést třemi způsoby: 1) Bankovním převodem celou částku předem – v potvrzení objednávky budou uvedeny platební pokyny, jakmile platbu přijmeme, obdržíte e-mail s potvrzením o přijetí platby. 2) Hotově – Vaše zboží zaplatíte až při jeho doručení - u dobírky se platí dobírkový poplatek 40,- Kč (65,- Kč u velkých zásilek) a záloha 30% předem. 3) Platební kartou online přes platební bránu ComGate – nejrychlejší způsob platby, finanční prostředky jsou převedeny ihned

Jaké jsou způsoby dopravy?

Zásilky do hmotnosti 50 kg a nepřesahující určité rozměry standardně zasíláme Českou poštou či kurýrní službou. Zásilky nad 50 kg hmotnosti pak doručujeme našimi vlastními automobily či využíváme služeb našich smluvních partnerů. Veškeré zboží si pak můžete osobně vyzvednout v naší provozovně v Šenově u Nového Jičína. Zásilky do 50kg Česká pošta 99 – 199,- Kč (dle velikosti zásilky) Kurýrní služba 169,- Kč (pouze výrobky do určité hmotnosti a rozměrů) Dobírkový poplatek 40,- Kč Zásilky nad 50kg Doručení smluvním přepravním partnerem po celé ČR 599,- Kč Dobírkový poplatek 65,- Kč

Zboží již dorazilo, ale nepřišel mi žádný návod...

Návod na sestavení bývá standardně součástí zásilky. Pokud jej výrobce opomenul přibalit, prosím kontaktujte nás, my Vám návod rádi zašleme elektronicky, aby jste mohl/a začít výrobek používat co nejdříve.

Dáte mi dopředu vědět ohledně termínu doručení?

Naši dispečeři plánují rozvozové trasy vždy 2-3 dny před samotným doručením zboží. Ihned po naplánování rozvozu Vás budeme kontaktovat pro potvrzení, že Vám tento termín vyhovuje.

Poskytujete výnos zboží a jeho montáž?

Výnos a montáž zboží nezajišťujeme. Pokud však máte zájem, náš řidič je ochotný pomoci s výnosem zásilky za poplatek (100,- Kč / patro). Řidič jezdí sám, jedná se pouze o výpomoc, tím pádem je vždy nutné, aby u převzetí zboží byla přítomna druhá osoba, která řidiči pomůže zboží z auta vyložit a následně vynést.

Přišlo mi špatné zboží, jak mám postupovat?

V případě dodání chybného (jiná látka potahu než v objednávce, odlišný typ, dekor, atd.) nebo poškozeného zboží prosím kontaktujte naše reklamační oddělení na adrese: reklamace@dona-shop.cz nebo na telefonním čísle: +420 797 723 470. Naše reklamační oddělení se bude této záležitosti věnovat a snažit se ji vyřešit k Vaší spokojenosti.