Nákupný košík Položiek: 0
Cena: 0 €
cart
cart 0 €
email info@dona-shop.cz
phone +421 412 304 955
Po - Pi 8.00 - 16.00h
+421 412 304 955 info@dona-shop.cz
Po - Pi 8.00 - 16.00h
+421 412 304 955
Po - Pi 8.00 - 16.00h

Aktuality:

Začiatkom júna začíname predaj skladového tovaru s expedíciou do 24 hodín. Tiež nás už nájdete na novej adrese Školní 561 – Šenov u Nového Jičína, kde okrem iného pripravujeme novú vzorkovňu s veľkým výberom produktov.
Zobraziť ponuku
fb

Jsme i na Aukru

Často kladené otázky

img

DOTAZY NA VÝROBKY

img

OBJEDNÁVKA

img

PLATBA

img

DOPRAVA

img

VRÁTENIE A REKLAMÁCIE

img

VZORKOVŇA

 

Kde zjistím, jakou má výrobek váhu?

Informace ohledně váhy konkrétního výrobku se zobrazí po kliknutí na odkaz „Informace o dopravě“, který naleznete na kartě výrobku pod úvodním popisem zboží.

Je možné si objednat výrobek v jiných rozměrech, než standardně nabízíte?

Je nám líto, ale rozměry u jednotlivých výrobků jsou pevně dané. Tyto dispozice nám výrobce neumožňuje měnit.

Mohu požádat o zaslání vzorníku látek (popř. dřevěných dekorů)?

Vzorky Vám samozřejmě rádi zašleme. Prosíme tedy o doplnění přesných označení látek, které byste chtěl/a vidět společně s Vaší adresou, na kterou vzorky budou zaslány prostřednictvím České pošty jako psaní v obálce.

Lze kombinovat jednotlivé materiály mezi sebou?

Barvy i materiály se dají jakkoliv zkombinovat, takže si můžete zvolit variantu přímo dle Vašeho vkusu. V případě změny potahového materiálu, který nemáme ve standardní nabídce, pravděpodobně dojde k navýšení ceny.

Jaká je nosnost výrobků?

U námi prodávaných židlí a sedacích botníků výrobce udává nosnost do 120 kg. U sedacích souprav a křesel a postelí je to pak 130 kg na jedno sedací místo, popřípadě jedno lůžko.

Jsou ceny uvedené za výrobky včetně DPH?

Ano. Veškeré ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH.

Odpovídají fotografie, uvedené na Vašich stránkách, skutečnosti?

Vzhledem k velkému množství barevných variant námi prodávaného zboží používáme u jednotlivých nabídek vizualizace. Tyto vizualizace tvoří profesionálové tak, aby korespondovaly se skutečnou podobou zboží.

U zboží nejsou uvedeny mnou požadované rozměry. Lze údaje získat jinou cestou?

Jestliže jste nenalezli Vámi požadované informace, můžete se obrátit na naši zákaznickou linku, která pro Vás dané informace zajistí u výrobce a v nejbližší možné době zašle odpověď.

Lze u Vás zakoupit dárkovou poukázku? V jaké hodnotě?

Dárkové poukázky pro Vás připravujeme. O jejich zavedení budeme informovat prostřednictvím newsletteru.

Je možné si zboží před objednáním osobně prohlédnout?

Dona-shop je převážně internetový obchod. Chápeme však, že velké množství našich zákazníků si přeje prodávané zboží nejprve prohlédnout. Z těchto důvodů je součástí naší provozovny v Šenově u Nového Jičína také vzorkovna, kde naleznete velkou část námi prodávaného zboží. Vzhledem k množství námi nabízeného zboží není v naší moci zařadit na vzorkovnu vše, nicméně pevně věříme, že se budete moci přesvědčit o kvalitě zpracování našich výrobků.

Chci vědět více informací, kam se můžu obrátit?

Pokud jste na našich stránkách nenalezli veškeré požadované informace, vždy se můžete obrátit na naše oddělení zákaznické podpory, které je Vám k dispozici v pracovní dny od 8 do 16 hodin. Kontaktovat nás můžete na telefonním čísle 773 260 471, případně elektronicky na adrese: info@dona-shop.cz.

Jak zjistím dostupnost zboží?

Informace o dostupnosti zboží je uvedena u každého výrobku v jeho kartě, pod popisem zboží. Tato informace říká, za jak dlouho jsme schopni Vám dodat výrobek na Vámi vybrané místo doručení. Je však nutno dodat, že tato dodací lhůta začíná běžet až dnem, kdy obdržíme platbu za výrobek či platbu zálohy na náš účet.

Nevím si rady s výběrem, poradíte mi?

Jestliže se nemůžete rozhodnout a chcete se nás zeptat na rozdíl mezi potahovými látkami, na technické detaily, či Vás zajímají rozdíly mezi určitými výrobky, rádi Vám poradíme na zákaznické lince, kterou můžete kontaktovat formou online chatu, emailem na adresu: info@dona-shop.cz nebo ne telefonním čísle 773 260 471. Naši pracovníci se v prodávaném sortimentu dobře orientují, a pokud něco neví, informaci si rádi zajistí u výrobce.

Kde mohu najít recenze na Váš e-shop?

Recenze si můžete přečíst na těchto portálech: Heureka, Facebook, Google, Zboží. Budeme velmi rádi za Vaši zpětnou vazbu.

Nevím si rady s objednávkou, jaký je správný postup ?

1. Vyberte si variantu Vámi požadovaného výrobku – u většiny našeho sortimentu nabízíme možnost zvolit si dekor, barvu a materiál potahu, provedení doplňků a příslušenství. Navolte si kombinaci dle Vašeho vkusu po kliknutí na tlačítko „Zvolit variantu“. 2. Z nabízených variant si kliknutím vyberte způsob provedení a potvrďte jej tlačítkem „Přidat do košíku“. 3. Pokud chcete pokračovat v nákupu, můžete nadále procházet náš e-shop a postupem popsaným výše si do svého košíku přidávat další položky. 4. Pro dokončení Vaší objednávky klikněte na ikonu červeného nákupního košíku v pravém horním rohu. Po otevření košíku uvidíte seznam veškerých položek, které jste do něj vložil/a. Pokud chcete ve Vaší objednávce učinit ještě nějaké změny, můžete to udělat zde – upravte si počet objednaných kusů u jednotlivých položek či případně odstraňte celý výrobek, kliknutím na ikonku křížku vedle daného výrobku. 5. Pokud od nás máte slevový kupón na nákup, můžete jej uplatnit právě zde po kliknutí na „Uplatnit slevový kód“. 6. Po kliknutí na tlačítko „Pokračovat“ vyberte zemi pro doručení, způsob dopravy a způsob platby. 7. V následujícím kroku vyplňte fakturační údaje a údaje pro doručení (pokud se liší od fakturačních údajů). 8. Ještě jednou si zkontrolujte Vámi uvedené údaje a kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“ potvrďte objednávku. 9. Nejpozději během několika minut Vám na uvedený email dorazí potvrzení Vaší objednávky a informace pro provedení platby.

Je možné již odeslanou objednávku upravit?

Ano, pokud si přejete přiobjednat další položky či případně některé z objednávky odstranit, je to možné a rádi Vám s tím pomůžeme. Stačí nás kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Tyto změny však můžete provádět pouze do doby objednání zboží u našich dodavatelů.

Je možné změnit údaje v objednávce (způsob platby, doručovací/fakturační adresa)?

Ano, veškeré údaje je možné upravit, stačí nás kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu, a my obratem provedeme požadované změny ve Vaší objednávce.

Chci stornovat objednávku - jak mám postupovat?

Pokud jste se rozhodl/a, že si Vaši objednávku přejete zrušit, kontaktujte nás telefonicky nebo formou e-mailu. V případě, že objednávka byla již zcela nebo jen částečně uhrazena, finance Vám budou vráceny zpět na Váš bankovní účet maximálně do 14 dnů.

Zaslal/a jsem více objednávek, je možné je sloučit?

Ano, objednávky je možné sloučit, pouze upozorňujeme na to, že Vám objednávku zašleme až po naskladnění veškerého objednaného zboží. Doba dodání se tedy bude odvíjet od posledně naskladněné položky.

Objednávka se mi stále nedaří dokončit, mohl/a bych si zboží objednat přes telefon či e-mail?

Samozřejmě, naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat a objednávku připraví dle Vašich požadavků za Vás. O úspěšné objednávce budete informován/a e-mailem, kde naleznete i podklady pro platbu za zboží.

Jaký je stav mé objednávky? Kdy bude dodána?

Pokud u nás máte platnou registraci, stav Vaší objednávky jednoduše zjistíte po přihlášení na našich webových stránkách v sekci „Moje objednávky“. Pokud nejste registrovaným zákazníkem, stav Vaší objednávky Vám rádi sdělí na naší zákaznické podpoře, kterou můžete kontaktovat telefonicky na čísle: 773 260 471, či formou e-mailu na adrese: info@dona-shop.cz . Objednávky standardně expedujeme po naskladnění posledního z objednaných výrobků. Celková doba dodání se odvíjí od dostupnosti jednotlivého zboží. Ta je k nalezení pod základním popisem zboží a je uvedená zeleně. Tato lhůta začíná běžet dnem připsání platby za výrobek či platby zálohy na náš účet.

Nabízíte množstevní slevy?

Využít množstevní slevu v našem e-shopu můžete při zakoupení dvou a více položek v minimální hodnotě 5000 Kč, kdy v takovémto případě Vám rádi poskytneme slevu 5% z ceny zboží. Pro aktivaci této slevy zadejte do Vašeho nákupního košíku kód: DONA5SLOB. Pokud cena Vaší objednávky při objednání alespoň dvou kusů zboží přesáhne 10000 Kč, rádi Vám nabídneme na Váš nákup slevu 10%. V takovémto případě zadejte do Vaší objednávky slevový kód DONA10SLOB.

Bude s mými údaji zacházeno bezpečně?

Veškeré údaje, které nám svěřujete, pečlivě hlídáme a používáme je pouze k vnitrofiremním účelům. Uchovávání těchto údajů i veškerá manipulace s nimi je plně v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů i s evropským nařízením GDPR. Vaše údaje nikdy neposkytujeme třetím stranám.

Jak mohu uplatnit dárkový poukaz?

Jestliže máte k dispozici dárkový, či slevový poukaz, můžete jej uplatnit při Vaší objednávce v nákupním košíku, a to kliknutím na „Uplatnit slevový kód“. Dárkový poukaz můžete uplatnit i při objednávce na naší provozovně předložením poukazu našemu personálu.

Jak zjistím, že objednávka byla vytvořena správně?

Jakmile dokončíte Vaši objednávku, zobrazí se text „Objednávka odeslána“. Potvrzení objednávky s rekapitulací zakoupeného zboží Vám následně přijde na Váš e-mail. Pokud Vám potvrzovací e-mail nedorazil, zkontrolujte složku „nevyžádaná pošta“. Může se stát, že e-mail spadl tam. Pokud jej ani tak nedohledáte, obraťte se prosím na naše oddělení zákaznické podpory.

Může se stát, že po objednání dojde ke změně ceny?

Nabídky na našem e-shopu se mění neustále. Upravujeme nabízený sortiment a občas dochází i ke změnám cen. Pokud si však u nás zakoupíte jakékoliv zboží, cena platná v momentu nákupu je pro Vaši objednávku fixní a již se dále nemění.

Kde najdu fakturu za zboží?

Fakturu k Vaší objednávce Vám zašleme společně s objednaným zbožím. Její kopii pak naleznete ve Vaší emailové schránce.

Můžete mi znovu zaslat fakturu za nábytek?

Ano. Veškeré vystavené faktury evidujeme v našem systému, a proto je možné je kdykoliv dohledat. V případě, že tuto fakturu potřebujete, prosím, obraťte se na oddělení zákaznické podpory, kterou můžete kontaktovat telefonicky na čísle: 773 260 471, či formou e-mailu na adrese: info@dona-shop.cz. Naši pracovníci Vám fakturu rádi zašlou.

Mohu si prohlédnout své dosavadní objednávky?

Veškeré Vaše vystavené objednávky naleznete po přihlášení do Vašeho účtu na našich webových stránkách v sekci „Moje objednávky“.

Lze rozdělit jednu objednávku?

Pokud si přejete Vaši objednávku rozdělit na několik dílčích, které Vám pak doručíme samostatně, je to samozřejmě možné. Pro tento krok prosím kontaktujte pracovníky našeho oddělení zákaznické podpory.

Proč mám platit zálohu, když jsem zvolil/a způsob platby na dobírku?

U námi nabízených výrobků se snažíme o co nejširší výběr modelů, materiálů a modifikací, Držet takto obsáhlý sortiment skladem, bohužel není v našich možnostech. Necháváme proto objednané zboží u výrobce zhotovovat na zakázku - dle přání zákazníka. Zaplacením zálohy nám potvrzujete, že o Vámi objednané zboží máte opravdový zájem.

Kdy mi přijde žádost o úhradu zálohy?

Žádost o úhradu zálohy společně s platebními pokyny obdržíte do 24 hodin od uskutečnění Vaší objednávky.

Jaké jsou způsoby platby?

Platbu je možné provést třemi způsoby: 1) Bankovním převodem celou částku předem – v potvrzení objednávky budou uvedeny platební pokyny, jakmile platbu přijmeme, obdržíte e-mail s potvrzením o přijetí platby. 2) Hotově – Vaše zboží zaplatíte až při jeho doručení - u dobírky se platí dobírkový poplatek 40,- Kč (65,- Kč u velkých zásilek) a záloha 30% předem. 3) Platební kartou online přes platební bránu ComGate – nejrychlejší způsob platby, finanční prostředky jsou převedeny ihned

Je možné platit převodem?

Platba bankovním převodem je pro nás jedním z preferovaných způsobů platby. Zaslat finanční částku můžete na náš účet vedený u Fio Banky. Výhodou bankovního převodu je jeho rychlost a možnost platbu učinit z pohodlí domova. Na rozdíl od dobírky zde neúčtujeme žádný poplatek.

Nepodařilo se mi uhradit online objednávku, co teď?

Pokud se platba kartou online přes platební systém ComGate nezdařila, nezoufejte, Vaše objednávka je platná i nadále. Ihned po tomto selhání platby náš systém automaticky změní způsob platby u Vaší objednávky na bankovní převod a veškeré potřebné údaje pro tuto platbu zašle do Vaší emailové schránky.

Nepřišla mi zálohová faktura po odeslání objednávky? Proč?

Ihned po uskutečnění Vaší objednávky Vám zašleme potvrzovací email o tom, že objednávka v pořádku proběhla. Zálohovou fakturu pro Vás naši pracovníci zpracují a zašlou do Vaší emailové schránky nejpozději další pracovní den.

Jaké je číslo účtu při platbě předem?

Pokud jste jako způsob platby zvolili převod na účet, veškeré pokyny k platbě naleznete v emailu s potvrzením Vaší objednávky. Číslo našeho účtu vedeného u FIO banky je: 2501509218/2010. Jako variabilní symbol vždy uvádějte číslo Vaší objednávky. Pokud zasíláte platbu ze Slovenska, směrujte ji prosím na náš účet vedený v EURech: číslo účtu: 2601697914/2010 IBAN: CZ3220100000002601697914 SWIFT: FIOBCZPPXXX

Pokud zvolím osobní odběr, musím zaplatit předem?

Pokud jste si jako formu předání objednaného zboží zvolili osobní odběr a jedná se o zboží, které zadáváme do výroby, požadujeme na něj, stejně jako u zaslání zboží na dobírku, platbu zálohy, která tvoří 30% z ceny hodnoty zboží. Více informací o tom, proč vyžadujeme zaplacení zálohy, naleznete zde.

Jaké jsou způsoby dopravy?

Zásilky do hmotnosti 50 kg a nepřesahující určité rozměry standardně zasíláme Českou poštou či kurýrní službou. Zásilky nad 50 kg hmotnosti pak doručujeme našimi vlastními automobily či využíváme služeb našich smluvních partnerů. Veškeré zboží si pak můžete osobně vyzvednout v naší provozovně v Šenově u Nového Jičína. Zásilky do 50kg Česká pošta 99 – 199,- Kč (dle velikosti zásilky) Kurýrní služba 169,- Kč (pouze výrobky do určité hmotnosti a rozměrů) Dobírkový poplatek 40,- Kč Zásilky nad 50kg Doručení smluvním přepravním partnerem po celé ČR 599,- Kč Dobírkový poplatek 65,- Kč

Zboží již dorazilo, ale nepřišel mi žádný návod...

Návod na sestavení bývá standardně součástí zásilky. Pokud jej výrobce opomenul přibalit, prosím kontaktujte nás, my Vám návod rádi zašleme elektronicky, aby jste mohl/a začít výrobek používat co nejdříve.

Dáte mi dopředu vědět ohledně termínu doručení?

Naši dispečeři plánují rozvozové trasy vždy 2-3 dny před samotným doručením zboží. Ihned po naplánování rozvozu Vás budeme kontaktovat pro potvrzení, že Vám tento termín vyhovuje.

Poskytujete výnos zboží a jeho montáž?

Výnos a montáž zboží nezajišťujeme. Pokud však máte zájem, náš řidič je ochotný pomoci s výnosem zásilky za poplatek (100,- Kč / patro). Řidič jezdí sám, jedná se pouze o výpomoc, tím pádem je vždy nutné, aby u převzetí zboží byla přítomna druhá osoba, která řidiči pomůže zboží z auta vyložit a následně vynést.

Jaký je termín doručení/dodací lhůta?

Termín dodání Vaší objednávky se odvíjí od dostupnosti jednotlivých Vámi objednaných výrobků. Standardně objednávku expedujeme po naskladnění posledního z objednaných výrobků. Informace o dostupnosti konkrétního zboží je uvedena u každého výrobku v jeho kartě, pod popisem zboží. Tato informace říká, za jak dlouho jsme schopni dodat Vám výrobek na Vámi vybrané místo doručení. Nutno je však dodat, že tato dodací lhůta začíná běžet až dnem, kdy obdržíme platbu za výrobek či platbu zálohy na náš účet.

Je možné provést osobní odběr zboží?

Zakoupené zboží si samozřejmě můžete převzít osobně na naší provozovně v Šenově u Nového Jičína. Pro tuto formu předání zboží zvolte při vytváření objednávky variantu způsobu dopravy „Osobní odběr“.

V jakých případech je doprava zdarma?

Využít dopravu zdarma můžete pro nákup zboží do 30 kg, které si zvolíte zaslat přes Českou Poštu jako „Balík na poštu“. Konkrétní pošta bude přiřazena dle Vámi zadané doručovací adresy v objednávce. V případě, že chcete zásilku vyzvednout na jiné poště, uveďte tuto informaci v poznámce u Vaší objednávky.

Kdy a kde si mohu vyzvednout zboží, jestliže jsem zvolil/a osobní odběr?

Objednané zboží si můžete vyzvednout na naší provozovně v Šenově u Nového Jičína, na adrese Školní 561, a to v pracovní dny od 8 do 16 hodin. O tom, že je Vaše zboží již připraveno k odběru, Vás budou naši pracovníci informovat po jeho naskladnění.

Zásilka byla odeslána, ale stále není doručena. Co mám dělat?

V případě, že jsme Vám již zásilku odeslali, ale i přesto Vám nebyla doručena, bude pravděpodobně uložena na poště. Kontaktujte, prosím, pobočku spádové pošty a doptejte se na Vaši zásilku. V případě jakýchkoli problémů nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince na e-mailové adrese: info@sona-shop.cz nebo telefonicky na čísle: 773 260 471, kde Vám velmi rádi pomůžeme.

Co musím zkontrolovat při převzetí zásilky?

Při převzetí Vaší zásilky od dopravce vždy zkontrolujte, zdali není viditelně poškozeno balení zásilky. Poškozenou zásilku nepřebírejte a nechte ji zaslat zpátky. Pokud zboží doručujeme naším firemním vozidlem (např. šatní skříně či sedací soupravy), společně s řidičem vždy zkontrolujte zboží, jestli odpovídá Vaší objednávce a zdali například během přepravy nedošlo k jeho poškození. Po kontrole zboží prosím řidiči podepište předávací protokol, kde stvrzujete, že obdržené zboží je v pořádku.

Kde najdu číslo na řidiče?

Telefonní čísla na naše řidiče nesdělujeme z toho důvodu, že si nepřejeme, aby byli řidiči během řízení a předávání zboží zákazníkům, vyrušováni. Ohledně doručení zboží budete vždy předem kontaktování našimi dispečery a samotný řidič Vám bude volat cirka hodinu před samotným doručením. Pokud byste z jakýchkoliv důvodů potřebovali řidiči předat nějakou zprávu či se na něco důležitého ohledně dovozu zboží zeptat, kontaktujte prosím naše pracovníky oddělení zákaznické podpory na telefonním čísle 773 260 471 nebo naše dispečery pomocí telefonního čísla, ze kterého jste byli o rozvoze informováni.

Jak doručujete objemnější zboží?

Veškeré objemnější zboží, jako jsou například sedací soupravy, šatní skříně nebo kuchyňské sestavy, rozvážíme našimi firemními vozidly nebo využíváme služeb našich smluvních dopravců.

Přišlo mi špatné zboží, jak mám postupovat?

V případě dodání chybného (jiná látka potahu než v objednávce, odlišný typ, dekor, atd.) nebo poškozeného zboží prosím kontaktujte naše reklamační oddělení na adrese: reklamace@dona-shop.cz nebo na telefonním čísle: +420 797 723 470. Naše reklamační oddělení se bude této záležitosti věnovat a snažit se ji vyřešit k Vaší spokojenosti.

Po rozbalení bylo zjištěno poškození. Jak mám postupovat?

Kvalitu prodávaných výrobků bedlivě sledujeme. Cesta výrobku z dílny až k Vám domů však bývá leckdy nepřímá a zboží prochází přes velké množství párů rukou. Ať už se jedná o stolaře, čalouníky, skladníky, řidiče či pošťáky. Může se tedy občas stát, že výrobek, který obdržíte, nesplňuje veškeré znaky námi garantované kvality. V takovémto případě, kontaktujte naše reklamační oddělení na emailové adrese reklamace@dona-shop.cz nebo na telefonním čísle: 797 723 470. Naši pracovníci pak zařídí, aby Vám byla v dohledné době doručena náhrada za poškozený či chybějící kus zásilky.

Chci vrátit zakoupené zboží. Jak to mohu učinit a do kdy?

Veškeré zakoupené zboží z našeho sortimentu, s výjimkou zboží upraveného dle Vašich požadavků, můžete vrátit bez udání důvodů do 14 dnů formou odstoupení od kupní smlouvy. Pro tento postup kontaktujte naše reklamační oddělení na emailové adrese: reklamace@dona-shop.cz nebo na telefonním čísle: 797 723 470, jehož pracovníci Vám zašlou k vyplnění formulář. Poté zboží zašlete na adresu Školní 561, 74242 Šenov u Nového Jičína, kde se nachází naše provozovna. Jakmile zboží obdržíme, provedeme jeho kontrolu a v případě, že je vše v pořádku, nejpozději do 14 dnů zašleme zaplacenou zpět na Váš bankovní účet.

Chci vyměnit zboží za jiné. Je to možné?

Pokud po rozbalení zboží zjistíte, že Vám dodaný výrobek z nějakého důvodu nevyhovuje, je možné jej vyměnit za jiný z naší nabídky. Berte však v potaz, že vrácené zboží musí být nesložené, v původním obalu a nesmí být poškozeno Vaším zaviněním. V případě, že si jako náhradu nevyberete zboží, které máme skladem, bude potřeba si na jeho zhotovení počkat dle standardních lhůt dodání.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Vyřízení reklamace trvá standardně do 30 dnů. V určitých případech se však tento proces může protáhnout.

Na jakou adresu zaslat reklamované zboží?

V případě, že nám reklamované zboží zasíláte poštou, jako doručovací adresu prosím uveďte: Donashop s.r.o., Školní 561, 742 42 Šenov u Nového Jičína.

Platím při reklamaci poštovné za opětovné doručení zboží?

Pokud je Vámi podaná reklamace pracovníky našeho reklamačního oddělení uznána za oprávněnou, veškeré náklady na doručení zboží zpátky k Vám, hradí naše společnost.

Jaká je lhůta pro uplatnění reklamace/vrácení/výměnu?

Dle zákona je standardní doba pro uplatnění reklamace 24 měsíců. Vrácení zboží bez udání důvodu či případnou výměnu nepoužitého zboží je možné provést do 14 dnů od jeho dodání.

Mohu vrátit pouze část objednávky?

Pokud jste si objednali více kusů zboží a přejete si vrátit pouze některé z nich, je to samozřejmě možné. V takovém případě kontaktujte naše reklamační oddělení na emailové adrese: reklamace@dona-shop.cz nebo na telefonním čísle: 797 723 470, jehož pracovníci Vám s vrácením zboží poradí.

V jakých případech zboží nelze vrátit?

Zakoupené zboží již nelze vrátit po uplynutí zákonné lhůty 14 dnů.

Jaká je záruční doba?

Na veškeré zboží v našem e-shopu poskytujeme zákonnou záruční lhůtu 24 měsíců, na určité vybrané výrobky je to dokonce 36 měsíců.

Mohu vrátit produkty, zakoupené online, na prodejně?

Pokud se rozhodnete, že si přejete Vámi zakoupené zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu, můžete tak samozřejmě učinit osobně na naší provozovně v Šenově u Nového Jičína.

Ztratil/a jsem fakturu/záruční list. Mohu i přesto zboží reklamovat?

Pokud jste nedopatřením ztratil/a záruční list a zároveň došlo k poškození zboží, ze kterého vyplývá nárok na reklamaci, nezoufejte. Můžete se obrátit na naše reklamační oddělení na emailové adrese: reklamace@dona-shop.cz nebo na telefonním čísle: 797 723 470, které si Vaši objednávku zpětně dohledá v evidenci a bude ji řešit dle našich běžných postupů.

Máte kamennou prodejnu? Kde se nachází?

Kamennou prodejnu nemáme. Dona-shop je převážně internetový obchod. Chápeme však, že velké množství našich zákazníků si přeje prodávané zboží nejprve prohlédnout. Z těchto důvodů je součástí naší provozovny v Šenově u Nového Jičína také vzorkovna, kde naleznete velkou část námi prodávaného zboží. Vzhledem k množství námi nabízeného zboží není v naší moci zařadit na vzorkovnu vše, nicméně pevně věříme, že se budete moci přesvědčit o kvalitě zpracování našich výrobků i tímto způsobem.

Kdy je možné navštívit Vaši provozovnu se vzorkovnou?

Otevřeno máme každý pracovní den v rozmezí 8 – 16 hodin.

Můžu u provozovny zaparkovat?

Pokud jedete automobilem, můžete přijet rovnou k nám. V areálu naší firmy se nachází několik míst, kde můžete Váš automobil zaparkovat.

Máte otevřeno i o víkendu?

V současné době máme otevřenou pouze v pracovní dny vždy od 8 do 16 hodin.

Mohu si zboží zarezervovat na prodejně?

Samozřejmě. Veškeré objednávky zboží můžete provést online v našem e-shopu, přes telefon na naší kontaktní lince či přímo v naší vzorkovně v Šenově u Nového Jičína.

Mohu u vás na provozovně platit kartou?

Ano, na naší prodejně disponujeme platebním terminálem, proto je možné veškeré platby provést i Vaší platební kartou.