Nákupný košík Položiek: 0
Cena: 0 €
cart
cart 0 €
email info@dona-shop.cz
phone +421 412 304 955
Po - Pi 8.00 - 16.00h
+421 412 304 955 info@dona-shop.cz
Po - Pi 8.00 - 16.00h
+421 412 304 955
Po - Pi 8.00 - 16.00h

Aktuality:

Začiatkom júna začíname predaj skladového tovaru s expedíciou do 24 hodín. Tiež nás už nájdete na novej adrese Školní 561 – Šenov u Nového Jičína, kde okrem iného pripravujeme novú vzorkovňu s veľkým výberom produktov.
Zobraziť ponuku
fb

Jsme i na Aukru

Reklamácia

JAK POSTUPOVAT PŘI ZJIŠTĚNÍ, ŽE JE VAŠE ZÁSILKA POŠKOZENÁ A JAK UPLATŇOVAT REKLAMACI


 

1) Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený

V případě, že zjistíte poškození balíku již při jeho přebírání, rovnou tuto zásilku odmítněte, nebo se domluvte se zaměstnancem přepravní společnosti a výrobek vyjměte z obalu a přesvědčte se o jeho případném poškození. V případě zjištění poškození ihned nahlaste tuto skutečnost přepravci a zásilku nepřebírejte.

 

2) Vnější obal zásilky je v pořádku

Vizuálně je balík v pořádku a tak jej odnášíte domů. Při rozbalení však zjistíte, že je poškozený. Pokud přepravce se zásilkou manipuluje nezodpovědně, může dojít k poškození i přes perfektní zabalení. Poškození nemusí být viditelné zvenčí a tak Vás ani nenapadne zásilku více zkoumat. V takovém případě je nutné opět reagovat ihned. Poškozené zboží nafoťte a reklamaci uplatněte co nejdříve, nejpozději do dvou pracovních dnů, u daného přepravce.

 


ZÁPIS O ŠKODĚ


Česká pošta

  • Nutno sepsat do dvou pracovních dní osobně na místně příslušné pobočce. Vyjímku tvoří zásilky nad 30kg, kde se reklamace uplatňuje online.


Reklamace týkající se mechanického poškození zásilky a hlášené později než do 2 pracovních dnů bohužel nebude možné uznat. K poškození v takovém případě mohlo dojít nejen při přepravě, ale i u zákazníka doma při manipulaci se zbožím či při jeho sestavování.

 



REKLAMACE


 

Kromě sepsání zápisu o škodě s přepravcem, je nezbytně nutné, tuto skutečnost nahlásit i nám. Můžete nás o skutečnosti informovat telefonicky, nebo prostřednictvím emailu na reklamace@dona-shop.cz. Je důležité popsat, o jaké poškození se jedná, přiložit fotky a přidat informaci s aktuálním řešením. Také nám nezapomeňte nahlásit číslo objednávky, nebo faktury, abychom se mohli co nejrychleji Vaší reklamací zabývat.